בן שנתיים וחצי בגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים וחצי בגן
    חן8
    04/09/2008

    בני בן השנתיים וחצי בגן, הוא נמצא בגן זה מגיל 4 חודשים. השנה הועבר לקבוצת הבוגרים. היום הלכתי באמצע יום הלימודים לגן וראיתי אותו יושב לבד בצד בחצר, עצוב וכל שאר הילדים משחקים ושמחים. בבית הוא ילד מאוד עליז ושמח. אני מודאגת מכך, מה ניתן לעשות? חשוב לי לציין שבני הבכור בן חמש וחצי וגם לו קשה להתחבר לילדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנתיים וחצי בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד עצ וב בגן

    ד"ר בן-נון
    06/09/2008

    חן שלום, בתחילת שנת הלימודים, אפשר תמיד לצפות לתגובת מצוקה כל שהיא מצד הילד. הפרידה מההורים ומהבית היא לא קלה.להיפך - כל עוד היה תינוק, אולי לא הבין כל-כך את משמעות הפרידה. עכשיו, בגיל שנתיים וחצי, התבונה מפותחת יותר, ויש יותר געגוע, והבנה של הרצון להיות עם המשפחה. ייתכן שיש גננת חדשה, או ילדים חדשים בקבוצה, ויש חששות את גם אומרת, ששני ילדים נרתעים מחברה, וייתכן שיש להם תכונה מסויימת באישיות, והם זקוקים לזמן כדי להתרגל להיות בקבוצה. וגם זה נורמלי. לומדים. לדעתי, אין סיבה לדאגה, אבל כדאי לשוחח עם הגננת, ולבקש ממנה לעזור. לתת לילד קצת יותר תשומת-לב, לקרב אותו אליה, ובעיקר : לחבר אותו לילדים אחרים במשחק משותף. שנה טובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו