התפתחות מוטורית מואצת מידיי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות מוטורית מואצת מידיי?
    ממליצה
    17/09/2008

    בני התיישב בגיל 7 חודשים בדיוק, ושלושה ימים לאחר מכן נעמד. היום, 3 שבועות לאחר מכן (כלומר עוד לא בן 8 חודשים) הוא החל לנוע בצעדים קטנטנים לאורך השולחן בסלון....אנחנו מאוד נרגשים מההתקדמות שלו ומתפעלים (והוא גם תינוק חברותי, תקשורתי וחייכן...), אך השאלה היא האם זה לא מוקדם מידיי ועשוי לגרום נזק?? אני יודעת שיש "אמונת סבתות" לפיה שלתינוקות שמקדימים ללכת יהיו רגלים עקומות... אני מניחה שזה לא נכון, אך האם יש בזה בכל זאת גרעין של אמת? ואם כן, האם ניתן "לעכב" אותו? אמצעי התנועה העיקרי שלו הוא זחילת-גחון, מהירה מאוד, שבה הוא מניע בעיקר שתי ידיים ורגל אחת במעין "שחייה", בעוד הרגל שנייה מונפת באויר (כמו דגל) או נגררת על הרצפה. אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק זריז

    ד"ר בן-נון
    18/09/2008

    מיכל שלום, אכן, יש לכם תינוק זריז. אולי כדאי לכם לשאול אותו לאן הוא ממהר.... תהנו ממנו.. אין סיבה להתערב בקצב ההתקדמות שלו. כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו