בני בן שנה ושבעה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן שנה ושבעה חודשים
    מיכל
    24/09/2008

    יש לי בעיה עם בני שאני קוראת לו הוא לא עונה אפילו לא מתייחס הגננת בגן הסבירה לי על אותה בעיה , הוא לא אומר הרבה מילים , ולא מתייחס לסביבה שלו , נסיתי דרך צלילים הוא מתייחס , ושונא צעקות.. שאני אומרת לו "רוצה בננה?" הוא חוזר אחריי "בננה" אבל לא ממש ברור. הוא אומר בן 5 ל-10 מילים, קבעתי תור לבדיקת שמיעה למרות שלא ניראה לי שזו הבעיה.. הוא יודע להעסיק ת'צמו, אך שאני מנסה לתת לו למשל צבעים הוא לא רוצה, או כל משחק אחר.. רק מה שמעניין אותו.. אם תוכלי לעזור לי איפה הבעיה..תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני בן שנה ושבעה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד שלא מגיב כראוי

    ד"ר בן-נון
    25/09/2008

    שלום, אני מציעה לך לבקש את רופא הילדים שלכם, שיפנה אותך למכון להתפתחות הילד. כמו שהסברתי בפניות אחרות, יש שם צוות רב-מקצועי, ואפשר לאתר יותר בקלות את הבעייה של הילד, כדי לטפל בה. בוודאי צריך לבדוק את השמיעה שלו, ואת יכולת ההבנה שלו (קלינאית תקשורת) ולצפות בהתנהגותו (ע"י פסיכולוגית) וכך יוכלו לעזור לכם. שנה טובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו