מעון יום שיקומי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעון יום שיקומי
    יוסי
    26/09/2008

    רציתי בבקשה לשאול למה במעונות יום השיקומיים מערבבים סוגים שונים של ילדים כמו תיסמונת דאון פיגור ועיכוב היתפתחותי?למה אין כיתה מסוימת לכל סוג של בעיה?יש לי ילדה בת שנתיים וחצי שהבעיה שלה זה עיכוב היתפתחותי בלבד והמליצו לנו להשימה במעון יום שיקומי יד לטף בבני ברק.המקום נראה נקי והכל טוב ויפה אבל הכיתות שם מעורבבות עם כל סוגי הבעיות .האם זה נראה סביר לדעתכם שכך זה צריך להיות?למה היא אפשר שתיהיה כיתה של רק עיכוב היתפתחותי והאם זה יכול להזיק לילדה בזה שהיא תיהיה יחד עם ילדים שנראים ממש לא רגיל אשמח לקבל תשובה ועזרה תודה יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעון יום שיקומי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעון יום שיקומי

    26/09/2008

    יוסי שלום,

    מעון יום שיקומי הוא יקר, ואי אפשר בכל עיר או מועצה להקים הרבה כאלה, כך שכל ילד יהיה בנפרד, רק עם ילדים זהים לו.

    מה שחשוב הוא לעבוד עם הילד לפי רמת הקושי שלו בכל תחום : במוטוריקה, בשפה, בהתפתחות השכלית, וכד'. ובאמת - במעונות אלה בונים לכל ילד תכנית אישית (תל"א) שלפיה בודקים את ההתקדמות שלו.

    מנסיוני - הצוותים בגנים אלה עובדים טוב, והילדים מאד מתקדמים. ולקראת סוף השנה הם עוברים הערכה מחודשת, ואם ההתקדמות שלהם גדולה, ממילא ימליצו על העברה לגן ברמה גבוהה יותר.

    שתהייה לכם שנה טובה, שנה של בריאות וצמיחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    יוסי
    26/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו