עצבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצבים
    מ.כ
    28/09/2008

    שלום רב, ( מקווה שאת הכתובת לבעיה ) כאשר בני בן שנתיים מתרגז/מתעצבן שאינו מקבל את הדבר שהוא מבקש יש לו בתקופה האחרונה נטייה לדפוק על הראש או לפתוח ארון ולטרוק , לא נראה לי סביר ואני מפחדת שהוא ילד עצבני . ברצוני גם לציין כי אני בהריון בחודש תשיעי והוא עובר תקופה די קשה עם ההריון בשלב זה .וגם שהוא ילד מאוד בוגר לגילו ומבין כל דבר . אשמח לתגובה בהקדם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד "עצבני"

    ד"ר בן-נון
    29/09/2008

    שלום, התופעה מוכרת מאד, והיא נפוצה מאד בגיל 2-3. יש לה כנראה כמה סיבות : קודם כל, משום שילדים בגיל הזה עדיין לא מתבטאים היטב, וזה מתסכל מאד. שנית, זה גיל ה"עצמאות". וכל אמירה של "לא" בוודאי מרגיזה אותם, והם רואים בה הגבלה. ושלישית - בהחלט ייתכן שההריון שלך משפיע, מתוך כך שהילד חש שאמא אינה כרגיל, ואינה במיטבה, ואינה פנוייה וסבלנית אליו, והוא אולי אפילו קצת פוחד , דואג. אז הדרך היא לא לוותר, במיוחד בנקודות שחייבים לומר את ה"לא", אבל לומר לילד : אני רואה שאתה כועס, מותר לך לכעוס, אבל אתה לא יכול לקבל מה שאתה רוצה, כי זה לא טוב עבורך, וכדומה. מבטיחה לך שזה עובר. שנה טובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו