ילד בן שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שנה
    יולי
    02/10/2008

    בני בן שנה. זוחל, נעמד, הולך עם חפצים. מוטוריקה עדינה בסדר: מכניס ומוציא חפצים מדלי, לוחץ על כפתורים ומאכיל את עצמו לבד. אומר אור (ומסתכל למעלה ומצביע) וגם אבא , עושה ביי ביי, כפיים כשבא לו וגם מצמיד שפרפרת של טלפון לאוזנו ואומר "האלו" , תקשורתי חייכן וסקרן. מה שמטריד אותי שיש דברים שהוא קלט מהר (כמו שפרפרת לאוזן) ויש דברים שאני מנסה ללמד אותו כבר שבועות ולא הולך לי , למשל איך עושה כלב או חתול או להצביע על תמונה של כלב או חתול. אולי אני קצת היסטרית אבל יכול להיות שזה סימן לפיגור שכלי קל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שפה של ילד בן שנה

    03/10/2008

    יולי שלום,

    לפי תאורך, יש לך ילד מפותח היטב, ובעל יכולת למידה טובה, אפילו מעל לצפוי בגילו. למותר לציין, שהחרדות שלך לא מוצדקות ומיותרות לחלוטין.
    צריך לדעת שהלמידה היא לא תהליך אוטומטי, ולא כל דבר שמלמדים - נלמד . גם מבוגרים, יש דברים שלומדים, ויש דברים שנלמדים יותר בקושי, או בכלל לא.
    בכדי ללמוד משהו, צריך שתהייה משמעות לנלמד עבור הלומד. יכול להיות, שבנך עדיין לא יצר קשר עם חיות, ולכן אינו לומד לחקות את הקולות שלהן. יכול להיות שהייצוג של חפץ בתמונה עדיין אינו מובן לו. ובכלל - ההצבעה מגיעה לקראת גיל שנה וחצי.
    תמשיכי ללמד אותו, ותהני.זה גיל נפלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו