ילד בן 4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 4
    נורית
    05/10/2008

    בני בן 4 נמצא בגן טרום חובה לדברי הגננת נמצא בשלב השירבוטים אינו מצייר ואינו אוהב לגשת לשולחן היצירה.לדעתה יש בעיה בתחום המוטוריקה העדינה. בבית גם אינו אוהב לצייר אך לאחר הכוונה הוא כן מצייר (לאחר שיכנועים רבים)יודע לצייר דמות (כולל כל האיברים) פרחים , שמים ודשא. לשאלתי מדוע בגן הילד מצייר ציורים כאילו בשלב השירבוטים ,ובבית הדבר הפוך ממה נובעת הבעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציור בגיל 4

    ד"ר בן-נון
    05/10/2008

    נורית שלום, ילדים רבים בגיל 4, במיוחד בנים, עדיין נמצאים בשלב השרבוט. העובדה שבבית הילד מסוגל לצייר דברים מסויימים, מוכיחה שיש לו יכולת, וזה כבר מרגיע. ייתכן שבגן הוא מרגיש תחרותיות מול הילדים האחרים, במיוחד אם הם ילדים גדולים ממנו, והציורים שלהם יותר מתוחכמים. ייתכן שהגננת אינה מעודדת אותו מספיק, ולכן הוא חסר-בטחון, ונמנע מעשייה. לא הייתי "קופצת" למסקנה שיש לו בעייה במוטוריקה עדינה. אפשר לבדוק איך הוא מרכיב פאזל, איך הוא מרכיב בלגו, משחיל, ומכך להסיק לגבי היכולת שלו במוטוריקה עדינה. חכו עוד חדשיים-שלושה ותראו אם היחס שלו לעבודות יצירה משתנה. שנה טובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו