בן שנה וחודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחודש
    יולי
    26/10/2008

    יהלי שלי בן שנה וחודש - כעיקרון יודע הרבה דברים אבל לא תמיד מראה את מה שיודע. למשל יודע לעשות כפיים וביי ביי ואיך עושה כלב ואיך עושה פרה ואיפה אור ... אבל זה ממש לא עקבי. לפעמים עונה ולפעמים לא. יום כן , יום לא מתי שבא לו. האם זו בעיה? מתי זה נחשב לבעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וחודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יודע בן שנה וחודש ?

    ד"ר בן-נון
    27/10/2008

    שלום, ראשית, גם אנחנו לא מראים תמיד את מה שאנחנו יודעים או מבינים לגבי נושא מסויים. אצל ילד, כאשר יש צורך בתגובה קונקרטית (למשל : תראה איפה אור ? וכד') אפשר לצפות שלא תמיד "יתחשק" לו, ולכן התגובה אינה עקבית. מעבר לזה, יש דברים, שכאשר הם בשלב הלמידה, התגובה אליהם אינה יציבה, עד שהילד רוכש אותם בצורה מלאה . השיפוט שלנו הוא בהתאם לגיל הילד. ילד בן שנה, לא תמיד ידע להראות איפה האור, אבל בגיל שנה וחצי - הוא בהחלט אמור לדעת. כאנשי מקצוע נגדיר בעייה, כאשר הילד מאחר בהבנה או בעשייה של דברים, שרוב בני גילו צפויים כבר לדעת/לעשות. לעניין יהלי שלך - לפי תיאורך, אין לך סיבה לדאגה. כל טוב! המשך גדילה נעימה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו