ילדה בת 3 עם קשיי דיבור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 3 עם קשיי דיבור
    יעל
    29/10/2008

    בתי מיכל בת 3 ושלושה חודשים. אני חוששת שיש לה בעיית תקשורת מילולית. היא חוזרת על כל משפט שאומרים לה, אך בצורת שאלה. לא מרבה לדבר ואם היא רוצה משהו היא נוהגת להצביע עליו וליבב... כמו כן היא איננה משתמשת נכון ביחיד ורבים, כמו "עולה חדש"! בגן ובמקומות ציבוריים היא נוהגת באלימות פיזית כלפי ילדים אחרים, ללא סיבה הנראית לעין. ראוי לציין שהיא כבר יודעת לזהות ולהגיד את כל האותיות בעברית ובאנגלית ומבינה גם עברית וגם ספרדית בגלל המוצא המשפחתי וגם הגן שאליו הולכת הוא דו לשוני. יש רק עוד 2-3 ילדים בשכבת הגיל שלה בגן! מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בת 3 עם קשיי דיבור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב בהתפתחות השפה

    ד"ר בן-נון
    29/10/2008

    מיכל שלום, ביתך בת שלוש, והיא דו-לשונית. אמנם ילדים החשופים לשתי שפות מאחרים לפעמים בלמידת שפה בצורה טובה, אך נראה שאצל ביתך, העיכוב בולט, ופוגע בהרגשה שלה, בבטחון העצמי, ובתפקוד החברתי. מקובל לבקש את רופא-הילדים הפנייה לקלינאית תקשורת, כדי שתטפל בה, וחבל להמתין. העיכוב מתסכל את הילד ומחזק את חוסר הבטחון שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו