רגרסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגרסיה
    חגית
    08/11/2008

    שלום, בני בן הארבע הוא היום אח לבן חודשיים , סה"כ 4 ילדים בבית. (הבכורה בת 6 ) הוא נגמל מחיתולים בגיל מאוחר - 3.5 שנים . גמילה מוחלטת גם בלילות. מאז הלידה, הוא חזר להרטיב בלילות פעם עד פעמיים בלילה כל יום. איננו כועסים, פשוט מחליפים לו שוב ושוב , שוטפים אותו ומכבסים בלי סוף. האם להמשיך כך? ללא הגבלת זמן? אנו כבר זמן רב במצב הזה. מה כן אפשר לעשות? אנו עושים את המקסימום האפשרי מבחינת לאפשר לו את תשומת הלב שלה הוא כה זקוק תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגרסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגרסיה בהתנהגות

    ד"ר בן-נון
    09/11/2008

    חגית שלום, אני משוכנעת שאת עושה כמירב יכולתך כדי לטפל בבנך ולמלא את כל צרכיו באופן גביר. צריך להבין, שמבחינתו, "העולם צפוף מאד" : 4 ילדים בטווח זמן קצר במשפחה, כשהוא ה,סנדוויץ'" - יש ילדים שזה כלל לא פשוט להם. צריך גם לזכור, שזה רק כחצי שנה מאז נגמל, וייתכן, שהשליטה שלו עדיין אינה בשלה לחלוטין. לכן, כל גורם לחץ, כמו הולדת אח קטן, מערערת את ההתנהגות שנלמדה, וגורמת לנסיגה. אני בטוחה, שבעוד חדשיים, הוא יסתגל, ויחזור לשליטה מלאה. רק סבלנות, והמשיכי להעניק לו חום ואהבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו