עיכוב בשפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיכוב בשפה
    יוליה
    12/11/2008

    שלום רב, בתי בת שנתיים בדיוק והיא עדיין לא מדברת. היא יודעת בערך כ-20 מילים אולי קצת יותר. אומרת 1-2 משפטים קצרים מאוד. וזהו. חשוב לציין שאנחנו משפחה דו לשונית כמו כן היא בגן דו לשוני. אני רואה שרוב הילדים בסביבה יותר מפותחים ממנה שפתית. אני מודאגת מאוד! האם בצדק? תודה מראש על התשובה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיכוב בשפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב בהתפתחות השפה

    12/11/2008

    יוליה שלום,

    ראשית, הבת שלך כבר מדברת ! 20 מלים וכמה משפטים קצרים, זה בהחלט התחלה של דיבור בגיל שנתיים, ואפילו אם היתה חד-לשונית, זה בהחלט בסדר.

    ידוע, שילדים דו-לשוניים מתעכבים בדיבור, כיוון שהם צריכים ללמוד שתי סיסטמות, וגם להבין, מתי משתמשים בשפה אחת, ומתי בשפה השנייה. וזה בהחלט לא פשוט.

    כפי שאת מתארת, אינני רואה שום סיבה לדאגה .ולדעתי אפשר לחכות, ואין צורך לעשות שום דבר.
    יותר מזה : האם היית מוכנה להעביר אותה לגן שמדברים עברית בלבד, וגם בבית לדבר איתה רק עברית ?? אני מנחשת שלא, ולכן - תהיי סבלנית, ותני לה את הזמן ללמוד.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב בשפה

    קרן
    18/11/2008

    בני בן שנתים חודש הבא, מגיל 4 חודשים העברנו אותו איתנו לגור בקנדה הוא היה בגן כשהיה קטן מאוד והפסקנו....עוד חודשים אנחנו חוזרים לארץ והחלטנו שיהיה בגן בארץ....מה שמפריע לי מאוד שהוא אינו מדבר הוא מבין דברים כמו: בוא והוא מצביע על דברים שהוא רוצה אבל הוא לא מדבר בכלל רק ממלמל ואומר : אור ...בא (אבא) אבל כשאני רואה ילדים אחרים הם ממש מדברים אמא , אבא, את זה....האם יש סיבה לדאגה או שכל ילד בהתפתחות שלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב בשפה

    19/11/2008

    קרן שלום

    קרוב לוודאי שהעיכוב נגרם מחשיפת הילד לשתי שפות, וכשתחזרו לארץ, הוא "יפרוץ" עם העברית ויתקדם במהירות. אני אישית זוכרת את החוויה הזו עם בני, לפני הרבה שנים, כשהיינו בארה"ב ואח"כ חזרנו ארצה.
    אין לך סיבה לדאוג כרגע.

    כל טוב, בהצלחה לכולכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו