בעיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה?
    אמא
    13/11/2008

    בתי בת שנה ושלושה חודשים (כמעט). מדברת ממש יפה (לפחות 15-20 מילים) ולאחרונה החלה ללכת. העניין הוא שהיא ממש אבל ממש לא בעניין של לשחק בהשחלות, צורה לחור, וכו', כל פעם שאני מנסה לעניין אותה בזה היא קמה והולכת, כאילו מעניין אותה רק לזחול, לנסות ללכת ולרקוד. לאחרונה החלה לדחוף את הצורות לפתח החור רק אם אני מציבה אותן בפתחונראה שנהנית מכך, אך אם לא מצליח לה לא מנסה לכוון אלא קמה והולכת או מכניסה הצורה לפה. יש לציין שיש לי תקשורת טובה מאוד עם הילדה ואני תחת הרושם כי היא מבינה כל מה שאומרים לה. האם זו בעיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה ו-3 ח' - מה מעניין אותה ?

    14/11/2008

    דנה שלום,

    מתיאורך נשמע, שילדתך מפותחת היטב, והכל בסדר.
    זה גיל, שהילד מתעניין בעיקר בתנועה במרחב, והוא נמשך להתנועע - לזחול, ללכת - כדי לגלות את המרחב ואת היכולת שלו לזוז, להתקרב ולהתרחק באופן עצמאי.
    עוד מעט, תהייה פנוייה להתיישב ולשחק במשחקי שולחן.

    תני לה ללכת בדרכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו