עקביות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקביות
    יולי
    23/11/2008

    הי אני מניחה שקרה המון שהתינוק יודע לעשות משהו אבל כשמגיעים לטיפת חלב הוא לא רוצה. "מתוקי תעשה כפיים " והוא יושב כמו גולם ולא עושה כלום. לנו זה קורה המון , בעיקר , כשאני שואלת - אולי אני מלחיצה אותו מדי.:-/ אני יודעת שהוא יודע הרבה דברים : כפיים, ביי ביי, ידיים על הראש, איך עושה כלב, איך עושה ציפור, לתת נשיקה באוויר וכו' אבל לא תמיד הוא מראה את זה ולא לכולם. למשל כל מה שהבכור שלי מבקש ממנו לעשות , הוא עושה כמעט תמיד וגם כשסבא שלו מבקש ממנו הוא עושה ולי לפעמים כן ולפעמים לו (בדרך כלל בבית עושה אבל דווקא כשצריך להראות למישהו (טיפת חלב) אז לא רוצה). האם זה מדאיג בצורה כלשהי? מתי זה כן מדאיג?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקביות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר עקביות בביצוע

    24/11/2008

    יולי שלום,

    אני מעריכה שההסבר שלך להתנהגות של בנך הוא נכון : ילד מבצע הוראות כאשר הוא רוצה, נוח לו, הוא בטוח בעצמו, ולא עושה - כשאיננו רוצה, בטוח, וכו'. כולנו כך בדרך-כלל, גם מבוגרים !.

    לנו, אנשי המקצוע, ברור שילד איננו עקבי בביצועים שלו, ותמיד צריך לקחת זאת בחשבון כשבוחנים אותו. לכן, גם כשילד איננו מבצע הוראות שלנו, אבל ההורים, והגננת אומרים שהוא מסוגל - מבחינתנו זה בסדר, ואין סיבה לדאגה.
    לפעמים, זה סימן לביישנות קיצונית, או חוסר בטחון, ואז כמובן זה קצת מדאיג. אבל דייה לצרה בשעתה. בנך עוד צעיר מדי. נחכה עוד שנה, ותחזרי לספר לנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו