ילד בן 3 מקסים שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3 מקסים שלי
    מירי
    30/11/2008

    ד"ר בן-נון שלום. יש לי ילד בן 3 ושלושה חודשים. עד גיל שנתיים טיפלה בו הסבתא ומשנה שעברה הוא הולך לגן (כולל השנה באותו גן). שנה שעברה חווה קשיי קליטה קשים מאוד בגן ועד היום בבקרים כשאני שמה אותו בגן ההיפרדות לא קלה לעתים, אך יותר טוב מבשנה שעברה. בנוסף, הגננת מעידה על כך כי לא יוצר קשרים חברתיים עם ילדים בגן, למרות שניגשים אליו, נמצא עם עצמו ומשחק לבד, כאשר מביא חפץ מהבית לגן אינו מוכן לעזוב אותו כל היום, הגננת מעידה כי אין שיפור בתפקודו בגן לעומת שנה שעברה. אנחנו נמצאים כעת בטיפול אצל מרפאה בעיסוק, כאשר רואים שינויים קלים, אך הגננת אומרת כי אינה יודעת איך לעבוד עם הילד ויתכן כי שנה הבאה יצטרך מסגרת שונה, קטנה יותר מאשר גן עירוני, כי לדבריה "ילך לאיבוד שם".נקבע לנו תור אצל רופאה התפתחותית אך בעוד 4 חודשים. (הילד עדיין לא נגמל מחיתולים כי לא משתף פעולה, למרות שמבחינה פיזיולוגית אני יודעת שהוא מוכן). אשמח לשמוע חוות דעתך, למרות שיכול להיות שיהיו חסרים פרטים. (יש לציין כי הילד הוא מאוד ורבלי, מבין מה שמדברים איתו, אך לא יוצר קשר עין כשמדברים איתו, מסיט עיניו לצדדים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3 מקסים שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 3

    30/11/2008

    מירי שלום,

    מתיאורך אני מתרשמת, שיש לילד קשרים בתקשורת בין-אישית, ובהסתגלות חברתית.
    בהחלט ייתכן, שהגננת צודקת בדאגה שלה, והטיפול אצל מרפאת-בעיסוק איננו מספיק, ואיננו מתייחס לבעיות האמיתיות של הילד.

    אינני רוצה לעשות אבחנה באמצעות האינטרנט, באבחון מקצועי ואחראי צריך לראות את הילד עם הוריו, במצבים שונים ורק אז ניתן להגדיר את הבעייה.
    לכן, אני מאד ממליצה לפנות למכון להתפתחות הילד, שם יראו אותו רופא ופסיכולוג, שיתנו לכם תשובה שניתן לסמוך עליה.

    מאחלת לכם כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר בן נון

    מירי
    30/11/2008

    ד"ר בן-נון תודה רבה על התשובה המהירה. לפי התרשמותך כן צריך ללחוץ על המכון להתפתחות הילד כדי להעביר לילד אבחון פסיכולוגי מקיף ולא להסתפק רק בפגישות עם רופא ומרפאה בעיסוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון מקיף להגדרת הבעייה

    02/12/2008

    מירי שוב שלום,

    לעניות דעתי, איש המקצוע המתאים ביותר לאבחן ילד, במיוחד עם בעייה בהשתלבות חברתית ובקשר בין-אישי, הוא הפסיכולוג., לכן, בהחלט כדאי שתבקשי זאת.
    בדרך כלל, כאשר ילד מגיע למכון, כל איש-מקצוע שרואה אותו, ומתרשם שהקושי רחב יותר מאשר התחום שלו, מעביר את הילד לאיש-המקצוע המתאים. זה לוקח יותר זמן מאשר אם קובעים את התורים מראש, אבל בסופו של דבר, הילד עובר את האבחונים הנדרשים. זה היתרון של מכון, בו עובד צוות רב-מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו