גמילה מטיטול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מטיטול
    ה.ד
    13/12/2008

    בני בן 3.5 גמול מטיטול (רק פיפי) כבר 8 חודשים אך קקי הוא לא מסכים לעשות בשירותים רק בטיטול, למישהו יש עצה מה לעשות? הוא לא מסכים בשום אופן לשבת על האסלה, הבאתי לו סיר והוא מסכים "רק לשבת" כלשונו בלי להוריד תחתון ומכנסיים ולא לעשות כלום, הוא יושב על הסיר כאילו זה כיסא... זקוקה לתשובה ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מטיטול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מעשיית הצרכים באסלה

    14/12/2008

    ה.ד. שלום,

    אפשר להרגיע אותך, שבנך אינו חריג. ישנה קבוצה של ילדים, שבעצם שולטים בצרכים, אך פוחדים לעשות צואה באסלה.
    לפסיכולוגיה יש כמה הסברים לכך, בעיקר פחד של הילד "להיפרד" ממשהו שייך לגופו. יש המדברים על פחד מהאסלה עצמה, כדבר שאולי עלול "לבלוע" את הילד, כי זה גדול, ויש בו מים יורדים......
    יש ילדים שלא נוח להם לשבת על האסלה, כי היא באמת גדולה להם, ויוצרת תחושה של חוסר יציבות ואולי פחד מנפילה פנימה.
    מכל מקום, אני מציעה לא ללחוץ, כדי לא לגרום לפחד גדול יותר. מבחינתי, מילת המפתח היא סבלנות, וזה מגיע.
    המשיכי עם הישיבה על הסיר, בבגדים. בהמשך, אפשר להוריד את המכנסיים, ולהישאר עם טיטול. ובהמשך - גם הטיטול יירד.
    אפשר להציע לילד פרס קטן אם יסכים להוריד את הטיטול, ואם יצליח לעשות בסיר. זה עוזר לאתגר אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו