האם לדאוג?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לדאוג?
    ל
    16/12/2008

    שלום רב, בני בן 11.5 חודשים, מחא כפיים ונופף לשלום אבל בשבועיים האחרונים משום מה הוא הספיק לעשות זאת. בנוסף הוא לא מחקה קולות חיות, לא נותן נשיקה, לא שם ידיים על הראש, ולא באיברים בכלל לא מצביע, כשאני אומרת לו איפה אור הוא כן מסתכל על האור אני מנסה ללמד אותו כל הזמן אבל אין כ"כ התקדמות האם אני צריכה להיות מודאגת או שמוקדם עדיין? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם לדאוג?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לדאוג ?

    16/12/2008

    אמא יקרה שלום,

    בנך עדיין לא בן שנה, ובהחלט ייתכן שעכשו הוא בתקופת עצירה לזמן קצר. צריך לזכור, שההתפתחות היא לא תמיד בקו ישר למעלה : לפעמים יש עצירה, ולפעמים אפילו נסיגה קטנה.

    את שואלת האם לדאוג. כהורים, אנחנו תמיד דואגים, גם כשאין סיבה.
    האם מוצדק שתדאגי ? לדעתי, כרגע לא. אם הילד חיוני ופעיל, יוצר קשר טוב, מקשיב ומגיב אלייך, זה בסדר.
    המשיכי לעקוב אחר הלמידה שלו. נקווה שהכל יהיה בסדר גם בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו