בן 1.5 -עדיין לא הולך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 1.5 -עדיין לא הולך
    גלית
    24/12/2008

    בני בן שנה וחצי ,מפותח ורבלית אומר הרבה מילים ביחס לגילו,מבין כל מה שאומרים לו ,נותן נשיקות וחיבוקים ,חוזר אחרי מילים שאנו אומרים לו ואחרי פעולות שאנו עושים. רוקד לצלילי מוסיקה ,מוחא כפיים,מאזין לסיפורים ומגיב .יודע לזהות איברים בגוף .סופר בידיו מ1-10 (אך אומר רק את הספרה אחת) הוא אובחן כגמיש וכבעל טונוס שרירים נמוך והיה מטופל אצל פזיוטרפיסטית בחצי שנה האחרונה. קיבלנו תרגילים בכדי לעזור לו להתייצב ולקבל ביטחון. בהמלצת הפזיוטרפיסטית רכשנו לו לפני חודש וחצי נעלי צעד ראשון והוא החל לעמוד קצת יותר. הוא זוחל ברחבי הבית ,הולך הליכת 4,עומד והולך סביב חפצים. יורד לבדו בצורה מושלמת ממדרגה ,ספה או עגלה. הרבה יותר נוח לו ללכת על 4 או על הברכיים סביב חפצים ובזמן האחרון הוא לא רוצה לעמוד. שמנסים להעמידו הוא "נשפך" מטה ולא מוכן לעמוד. האם זה נכון לנסות להעמידו? הטיפול הפזיוטרפיטי הסתיים לפני חודש ,הפזיוטרפיסטית יצאה לח. לידה וייעצה לתת לו את הזמן שלו. האם את רואה סיבה ללכת לרופא התפתחותי?(אף פעם לא הינו, הגענו לפזיו' בהמלצת הרופאת ילדים ולמען האמת אני די לחצתי...) במשפחה של בעלי יש רקע תורשתי בעלי הלך בגיל 18 חודשים וכל גם האחיין שלו. בנוסף,האם יכול להיות שהילד מתוסכל בגלל שהוא עדיין לא הולך ? בזמן האחרון שמשהו לא מוצא חן בעיניו הוא דופק את ראשו ברצפה או בספה בחוזקה ,בוכה ואז מסתכל לבדוק את תגובתנו. האם זו נראית לך פרובוקציה או תסכול או שניהם? סליחה על המגילה שיצאה לי ... תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 1.5 -עדיין לא הולך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 1.5 - עדיין לא הולך

    24/12/2008

    גלית שלום,

    נראה לי שהבן שלך ממש לקראת הליכה עצמאית, אולי עוד חודש - 6 שבועות, וזה עדיין בטווח הגיל הנורמלי.
    אם הפיזיותרפיסטית לא ביקשה בדיקה של רופא התפתחותי, אז כנראה אין צורך. אבל אני כן ממליצה לחזור לפיזיותרפיסטית למעקב, בערך עוד חודש ואח"כ לבדיקה נוספת, לאחר שיתחיל ללכת.

    חג שמח !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ,מה דעתך בנוגע ל

    גלית
    25/12/2008

    תסכול שאני חושבת שהוא חווה ?זה יכול להיות? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חויית תסכול

    25/12/2008

    גלית שוב שלום,

    בהחלט יכול להיות. יותר סביר אולי, שהוא חושש ללכת, וזה שלב מוכר אצל ילדים רבים.

    תגובות הכעס, כמו לחבוט את הראש ברצפה, לא בהכרח קשורות לעיכוב בהליכה. זה גיל של תחילת המאבק לעצמאות, וייתכן שזו הסיבה.
    בכל מקרה, לא להתרגש, לא להראות לו בהלה, או כעס שלנו, וגם לא רחמים. שלא יהפוך את ההתנהגות הזו ל,מסחטה" רגשית. זה יעבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפלא להכנס לפורום מכניס אורחים שכזה

    גלית
    26/12/2008

    תודה רבה על התשובות ועל הסבלנות!!! סופ"ש נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו