התפתחות תינוקת בת חדשייים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות תינוקת בת חדשייים
    אמא מודאגת
    29/12/2008

    שלום רב, בתי בת חדשיים ושבוע נולדה בשבוע 37+6 לאחר הריון ולידה תקינים יונקת ועולה טוב במשקל. בביקור בטיפת חלב האחות ציינה שהיא לא מרימה מספיק את הראש וגם התקשורת שלה אתנו (חיוכים וקולות) צריכה להיות יותר מפותחת. בעצם הילדה ישנה הרבה - ערה בערך 4-5 שעות ביום ולכן אני לא 'מאמנת' אותה מספיק לחיזוק חגורת הכתפיים. האם מדובר בשעות שינה מרובות מדי? האם עליי להעיר אותה? האם כדאי לבקר איש מקצוע שיבחן את התפתחותה? אם כן - עם מי? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חדשיים

    30/12/2008

    לאמא מודאגת שלום,

    המצב לא נשמע לי מדאיג. אפשר להמתין עוד קצת.
    גם לא הייתי מעירה אותה. השינה חשובה.
    אבל - נצלי את זמן הערנות שלה בצורה יותר אינטנסיבית.
    א. הניחי אותה על הבטן, שימי לידה צעצועים שהיא אוהבת, בעיקר כאלה המשמיעים קולות, וגרי אותה להרים ראש, להסתכל עליהם, וכו'.
    ב. החזיקי אותה מולך ו"דברי" אליה. שירי לה שיר, חייכי אליה. הראי לה צעצועים שתעבירי מול פניה והסתכלי אם היא עוקבת אחריהם.

    המתיני עוד שבועיים-שלושה. אם לא תהייה ערנית ותקשורתית יותר, פני לרופא-הילדים שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו