ילדתי בת ה 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדתי בת ה 3
    יפעת
    31/12/2008

    יש לי ילדה בת 3, מדברת מדהים, מבינה והכל מצויין, אבל שני דברים, קודם כל היא לא יודעת צבעים, לא משנה כמה אני עובדת איתה היא התחילה השבוע לזהות את הצבע הלבן רק וזהו!!! ודבר שני היא לא מצליחה לצייר עיגול כמו שצריך שלא נדבר על צורות אחרות. האם זה נורמלי??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדתי בת ה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיום צבעים וציור עיגול - בגיל 3

    01/01/2009

    יפעת שלום,

    א. לגבי שיום צבעים : בגיל 3 רוב הילדים יודעים לזהות ולשיים 3-4 צבעים שכיחים, כמו אדום, כחול, צהוב, ירוק. מאידך, זה לא מאד חריג, שילדים לומדים זאת מעט יותר מאוחר - בגיל 3 וחצי עד 4.
    קודם כל, אפשר לבחון אם היא מזהה צבע. פזרי צעצועים או חפצים בצבעים שונים. קחי קובייה אדומה, ואמרי לה : זה אדום. תראי לי או תני לי עוד דברים אדומים. בדקי אם היא באמת מבחינה ומסוגלת לאסוף את החפצים באותו צבע. אם כן, וכך יש לך הוכחה שהיא מבחינה בין צבעים שונים, אפשר גם לעבוד איתה באותה דרך על למידת שם הצבע.

    לגבי עיגול : ילד בן שנתיים כבר מצייר עיגולים, לאו דווקא עיגול מושלם. נסי לתרגל איתה את ציור העיגול, תוך הדגשה של תנועת היד המעגלית. הצורות גיאומטריות האחרות נלמדות בגיל מאוחר יותר. ריבוע בגיל 4, משולש אפילו בגיל 5.

    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו