שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    לילך
    18/01/2009

    שלום, התינוק שלי בן כמעט 4 ח'. עד כה ישן בעריסה שלו בחדר שלנו. האם יש חשיבות להתחיל להעבירו למיטה ולחדר משלו? האם זה הזמן ומומלץ? אשמח לשמוע מה החשיבות והמשמעות של הדבר. תודה מראש ויישר כח על הפורום הנהדר הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה עם ההורים, או בנפרד ?

    19/01/2009

    לילך שלום,

    במידה מסויימת, זו שאלה של "אופנה". אין כאן נכון או לא נכון ברור ומדעי, אלא פילוסופיית חיים, ובתקופות שונות, אנו פוגשים פילוסופיות שונות.

    כיום יש רבים, מאלה הדוגלים בגישת ה"רצף", שהם בעד שינה של התינוק עם ההורים אפילו ממש במיטה יחד, עד גיל ההתבגרות.
    מצד שני ישנה הטענה, שהילד צריך ללמוד את הנפרדות, וצריך את המרחב הפרטי שלו, וגם להורים הזכות לפרטיות ולנוחיות.

    דעתי האישית היא, שאם רק אפשר, ילד צריך לישון בחדר משלו, גם כדי ללמוד להיות במרחב משלו, לבד, וגם כדי לאפשר להורים מעט שקט ופרטיות.
    מבחינה זו, גיל התינוק שלכם בהחלט מתאים להתחיל, אם כי - אם את עדיין מיניקה, וקמה אליו כמה פעמים בלילה, אולי עדיף לך, במיוחד בחורף, שיישן לידך. לא יקרה כלום גם אם תמתיני עוד חדשיים.
    מעל גיל חצי שנה, ילדים כבר ערניים יותר, מתרגלים לקרבת ההורים, ואז ההפרדה קשה יותר.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו