מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעוטוןזיוה27/01/2009
שלום, אני בחודש שמיני וקצת עם ילדה ראשונה, שכמובן כבר מתחילה לחשוב על "איך יראו החיים שלנו מעכשיו" אנחנו מאד מתרגשים ושמחים לבואה אבל משהו קצת מטריד אותי, אני עובדת משרה מלאה... התכנון היה לסיים את חופשת הלידה ולחזור לעבודה (אני לא וורקוהולית זה יותר מחוסר ברירה...) יותר ויותר אנשים שואלים האם השתגעתי ומסבירים שזה לא נכון להשאיר ילדה בת 3 חודשים בפעוטון ושאני עושה לה עוול- זה נכון? האם באמת אפשר להרגיש בהבדל בין תינוק שהיה בפעוטון מגיל 3 חודשים לחצי שנה למשל? אני ממש אשמח לדעה מקצועית........ תודה זיוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בפעוטון
27/01/2009זיוה שלום,
את מעלה שאלה קשה ! מבחינה תיאורטית, אנחנו מדברים על השנה הראשונה כשנה חשובה לבניית קשר בטוח אצל הילד, בין הילד לדמות המטפלת שלו, כמובן - האם. חשוב שלפחות בחצי השנה הראשונה, הילד יכיר אדם אחד שנמצא איתו, ומטפל בו בהתמסרות מלאה. כך הילד לומד ליצור אמון, לדעת שהוא יכול לסמוך על המבוגר, שהעולם הוא מקום נעים להיות בו.
בגיל 3 ח', ילד עדיין לא ער וערני מספיק, כדי להתחיל לפתח קשר כזה, של תקשורת וכו'.
מצד שני, המצב כיום הוא , במיוחד בשוק הפרטי, שנשים צריכות לעבוד משרה מלאה, יום עבודה ארוך ומייגע.
עדיין אין לנו מחקרים מה ההשפעה של סדר-יום כזה על התפתחות הילדים, אבל למען האמת, אנחנו בהחלט רואים יותר ילדים מבולבלים, ובמצוקה, משום שיש להם הרבה מטפלים, ורוב היום הם אינם נמצאים בבית.
גם החשיפה של הילדים בגיל כל כך מוקדם לילדים אחרים היא לא פשוטה, כיוון שהילד נדבק בקלות במחלות שונות.
לכן, אולי עדיף לך לחשוב על מטפלת : אשה חמה וטובה שתהייה עם הילד בבית, תטפל בו באופן פיזי, וגם תדע לשחק איתו, לדבר אליו ולגרות אותו מבחינה שכלית.
מאחלת לך לידה קלה, וכל טוב !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתייה לימין אצל בת חצי שנה
ענבל01/04/2009ביתי בת חצי שנה ומבצעת פעולות על צד ימין נשענת כשהיא על הבטן, אוחזת בחפצים כשנחה מתה ראש לצד ימין ועוד פעולות על צד זה נסיתי להחזיק לה את היד הזו ולגרום לה לאחוז חפצים ביב דמאל אבל היא בוכה וכועסת ולא מצליחה לאחוז כמו שצריך
בנוסף ביתי לא מחזיקה יותר מ10 דקות על הבטן עד שהיא "נחה "על יד צד ימין אני מגלגלת אותה מרימה אותה אבל לא מצליחה לשנות לה את ההרגל הזה
מה לדעתך הפתרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
