פעוטון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעוטון
    זיוה
    27/01/2009

    שלום, אני בחודש שמיני וקצת עם ילדה ראשונה, שכמובן כבר מתחילה לחשוב על "איך יראו החיים שלנו מעכשיו" אנחנו מאד מתרגשים ושמחים לבואה אבל משהו קצת מטריד אותי, אני עובדת משרה מלאה... התכנון היה לסיים את חופשת הלידה ולחזור לעבודה (אני לא וורקוהולית זה יותר מחוסר ברירה...) יותר ויותר אנשים שואלים האם השתגעתי ומסבירים שזה לא נכון להשאיר ילדה בת 3 חודשים בפעוטון ושאני עושה לה עוול- זה נכון? האם באמת אפשר להרגיש בהבדל בין תינוק שהיה בפעוטון מגיל 3 חודשים לחצי שנה למשל? אני ממש אשמח לדעה מקצועית........ תודה זיוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעוטון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בפעוטון

    27/01/2009

    זיוה שלום,

    את מעלה שאלה קשה ! מבחינה תיאורטית, אנחנו מדברים על השנה הראשונה כשנה חשובה לבניית קשר בטוח אצל הילד, בין הילד לדמות המטפלת שלו, כמובן - האם. חשוב שלפחות בחצי השנה הראשונה, הילד יכיר אדם אחד שנמצא איתו, ומטפל בו בהתמסרות מלאה. כך הילד לומד ליצור אמון, לדעת שהוא יכול לסמוך על המבוגר, שהעולם הוא מקום נעים להיות בו.
    בגיל 3 ח', ילד עדיין לא ער וערני מספיק, כדי להתחיל לפתח קשר כזה, של תקשורת וכו'.

    מצד שני, המצב כיום הוא , במיוחד בשוק הפרטי, שנשים צריכות לעבוד משרה מלאה, יום עבודה ארוך ומייגע.
    עדיין אין לנו מחקרים מה ההשפעה של סדר-יום כזה על התפתחות הילדים, אבל למען האמת, אנחנו בהחלט רואים יותר ילדים מבולבלים, ובמצוקה, משום שיש להם הרבה מטפלים, ורוב היום הם אינם נמצאים בבית.
    גם החשיפה של הילדים בגיל כל כך מוקדם לילדים אחרים היא לא פשוטה, כיוון שהילד נדבק בקלות במחלות שונות.

    לכן, אולי עדיף לך לחשוב על מטפלת : אשה חמה וטובה שתהייה עם הילד בבית, תטפל בו באופן פיזי, וגם תדע לשחק איתו, לדבר אליו ולגרות אותו מבחינה שכלית.

    מאחלת לך לידה קלה, וכל טוב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נתייה לימין אצל בת חצי שנה

    ענבל
    01/04/2009

    ביתי בת חצי שנה ומבצעת פעולות על צד ימין נשענת כשהיא על הבטן, אוחזת בחפצים כשנחה מתה ראש לצד ימין ועוד פעולות על צד זה נסיתי להחזיק לה את היד הזו ולגרום לה לאחוז חפצים ביב דמאל אבל היא בוכה וכועסת ולא מצליחה לאחוז כמו שצריך
    בנוסף ביתי לא מחזיקה יותר מ10 דקות על הבטן עד שהיא "נחה "על יד צד ימין אני מגלגלת אותה מרימה אותה אבל לא מצליחה לשנות לה את ההרגל הזה
    מה לדעתך הפתרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו