בירור מיצוי זכויות לעולה חדש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בירור מיצוי זכויות לעולה חדש
    יקי סינגר
    06/02/2009

    שלום לכולם, פנו אלי שאעזור לנערה בת 21 שהוכרה בארצות הברית כסובלת מפיגור קל. יש לה אבחון בן חמש שנים שנעשה בארצות הברית. היא חיה כבר 5 שנים בארץ בתכנית פרטית אמרקאית ובתקופה זו מתחילה תהליך של השתלבות בקהילה. מה הפרוצדורה להכרה של ביטוח לאומי ומיצוי זכויות של תמיכה בדיור ותעסוקה ? יקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיצוי זכויות

    07/02/2009

    שלום,

    יש לפנות למח' הרווחה במקום מגוריה של הבחורה. בכל מחלקה יש עובדת-סוציאלית, שמרכזת את נושא הפיגור.
    היא תפנה את המשפחה לאגף לשרות האדם המפגר במשרד הרווחה, שם יש שרות מבחן ארצי. הם עוברים על האבחון, ומחליטים אם הוא תקף, או נדרש אבחון חדש. במידה שצריך אבחון מחודש - הוא באחריות ובתשלום של אותו אגף.
    בסוף התהליך, האדם מקבל הכרה כמפגר, לפי דרגת תפקודו, וזה מקנה לו ולמשפחה זכויות מסויימות (קצבה, מסגרות חינוך, עבודת מוגנת, דיור מוגן, וכו')

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו