אוכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל
    חנן
    14/02/2009

    שלום . אשמח לקבל הצעות איך לשכנע ילד בן 12 לאכול אוכל נורמאלי ובריא . הילד קם בבוקר הולך לביה"ס ללא אוכל , כשחוזר אוכל בשעה 16:00 פסטהלפעמים ושניצל לפעמים ובזה מסתיימת ארוחת צהרים , בערב שניצל תירס ולפעמים גבינה או חביטה . בזה מסתיים התפריט של הילד . הילד גם אוכל כל יום שקית עם כדורי שוקולד שלדעתי סותם לו את התאבון . אשמח לקבל הצעות איך לפעול על מנת שיאכל אוכל בריא ומסודר . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל

    ד"ר גרטנר סמד
    14/02/2009

    שלום רב, אכן, כפי שאמרת שקית של כדורי שוקלד מלאה באנרגיות בלתי נחוצות ובוודאי אינה מתירה את ילדך עם תאבון. לא הייתי אוסרת לגמרה את שקית כדורי השוקלד , אך הייתי מגבילה לאחד , ומשתדלת להרגילו שהאחד הזה יהיה לאחר ארוחה. העדר ארוחת הבוקר בעייתי, מפני שזו ארוחה חשובה שעליה מתבססת אנרגיית היום ובמידה רבה יכולת ריכוז תלויה בה. הייתי מנסה להסביר לו את חשיבות ארוחת הבוקר, לשתף אותה בבחירה של ארוחת הבוקר, למשל לאפשר לו לבחור איזה סוג של דגנים הוא אוהב. בנוסף יכול להיות יעיל לשבת יחד איתו סביב שולחן בזמן ארוחת הבוקר כדי לכונן הרגל משפחתי. כך גם כדאי לעשות באשר לארוחת הערב. ארוחת הצוהרים אומנם לא מגוונת אך נשמעת סבירה. בהצלחה לכם. סמדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו