בן שנה וחמישה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחמישה חודשים
    דנה
    22/02/2009

    שלום, בני בן שנה וחמישה חודשים מפותח מוטורית, הולך יפה מאוד כבר מס' חודשים, עולה ויורד מרהיטים כבר חודשים רבים ובועט בכדור. היה קיים איחור במס' פעולות של מחוות בידיים בעיקר כגון מחיאת כף (התחיל למחוא רק לפני כחודש) ועושה ביי ביי רק לפני חודש-חודשיים גם כן. הוא עדיין לא מצביע שזה הדבר שהכי מפריע לי. מבחינת שפה הוא אומר כמה מילים (אבא, אמא, כדור, עושה מיאו לחתול, וגם משלים מילים כשקוראים לו ספרים - גם מילים מסובכות כמו חיפושית). האם יש מקום לדאגה בגלל שהוא לא מצביע? האם אפשר ללמד אותו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וחמישה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחמישה חודשים

    ד"ר גרטנר סמד
    23/02/2009

    דנה שלום את מתארת ילד שעושה את הדברים מעט מאוחר, אבל בסופו של דבר עושה אותם. הצבעה היא בהחלט אבן דרך התפתחותית אבל לא עומדת בפני עצמה, והעדרה לבד אינו מצדיק דאגה. אם הילד מראה שלל התנהגויות תקשורת אחרות כמו חיוך חברתי, הסבת מבט, מלמול חברתי, אם יש לו דרכים להראות לך מה הוא רוצה, אם הוא זקוק לך לנחמה, שמח לקראתך וכדומה, העדר הצבעה בלבד אינו מצדיק דאגה. סמדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו