בעיות אכילה בתינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות אכילה בתינוקת
    אביב
    15/03/2009

    שלום, ביתי בת 10 חודשים, לא ממש אוהבת לאכול, (היא אוכלת סימילאק בכמות קטנה ביותר ומעט מאוד אוכל מוצק אחר) . לאחרונה בגלל מחלות שונות אוכלת אפילו פחות, יש לציין שהיא די קטנה (נמצאת באחוזון 10) אני די מודאגת האם זה עלול לגרום לבעיות התפתחות שונות ובכלל... האם כדאי לתת ויטמינים מעוררי תיאבון או משהו אחר שיגרום לה לאכול יותר או לגדול בצורה כזו או אחרת? (בטיפת חלב הציעה לי לשים שמן בסימילאק?!) ומצד שני האם זה לא יגרום לבעיה הפוכה (יש סיפורים על מקרים של ילדים שלא אכלו ועכשיו צריכים דיאטה)? האם יש מה לעשות והאם בכלל צריך לעשות משהו? תודה רבה על העזרה אני ממש בדילמה מכל הנושא. אביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות אכילה בתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אכילה ?

    15/03/2009

    אביב שלום,

    חשוב שילד יקבל במזון את צורכי גופו, כל אבות המזון, וכמות הקלוריות לפי משקל וכד'.
    מצד שני, בהחלט חשוב "לא לעשות עניין מהאוכל", וטוב לחנך את הילד לאכול כמה שצריך וכמה שהוא רוצה, כדי שילמד לאכול בהנאה ובלי הגזמה.
    הדרך היא לסמוך על תיאבון הילד, לתת לו לאכול כמה שהוא מבקש, ולא "לדחוף" או להכריח. כדאי לשתף אותו בארוחות משפחתיות, כדי שיראה אכילה של כולם, לחשוף אותו למגוון מזונות, לפי גילו כמובן, להגיש את האוכל בצורה אסתטית.

    לגבי הצורך בתוספים - אנא פני לרופא הילדים. הוא המוסמך לשקול אם הילד צריך תוספים, איזה וכמה.

    הרבה בריאות, ובתיאבון !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אכילה?

    אביב
    16/03/2009

    תודה על תשובתך. אני יודעת שחשוב לא לעשות עניין מאוכל ואני משתפת אותה בארוחות שלנו ומנסה לתת לה מגוון דברים -לא ממש רוצה לטעום הכל וגם מה שאוכלת אז בכמות קטנה מאוד. מצד אחד אני רוצה לסמוך עליה שהיא יודעת מה טוב בשבילךה אבל מצד שני מלחיצים אותי בטיפת חלב שלא גודלת (היא ירדה בקצב הגדילה שלה) ואני דואגת שזה יצור לה בעיות התפתחותיות. בטיפת חלב אמרה לי שאם זה ימשך אז נוסיף לה שמן באוכל?! למה זה טוב? האם אני צריכה להתייעץ בנוסף גם עם רופא או שמספיק מעקב טיפת חלב? הירידה בכמות האוכל התחילה מכאבים ומחלות שונות (שיניים, אוזניים וכו'...) אבל מאז כל פעם יש משהו אחר שגורם לה לחוסר תיאבון ואני כבר לא יודעת מה לעשות איתה ושוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אכילה?

    16/03/2009

    אביב שוב שלום,

    שוב - אינני המומחית לעניין. מדובר בהערכת מצבו הגופני והרפואי של הילד, וזה תפקידו ואחריותו של רופא-הילדים בלבד.
    אין צורך להילחץ, כולנו יודעים שילדים עוברים שלבים שונים בגדילה, אבל כדאי להתייעץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו