סירוב לשילוב סימילק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סירוב לשילוב סימילק
    מור
    22/03/2009

    בת 4 ח' אכלה סימילק ברצון בעבר מידי פעם - היום לא מוכנה בשום אופן שום תחליף ואפילו חלב אם בבקבוק. עושה שביתת רעב ללא קיטורים או מצוקה . תינוקת שמנמונת. לקראת חזרתי לעבודה אני מודאגת כי צריך כבר להרגיל אותה. מה עושים? כמה זמן לתת לה לשבות רעב. פעם אחרונה היה 8 שעות. שאלה שניה - מתי יעבור השלב של בכי מפרצופים לא מוכרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סירוב לשילוב סימילק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סירוב לסימילק

    22/03/2009

    נירה שלום,

    מוכרים לנו ילדים כאלה, וההסבר שלנו הוא, כי הסירוב אינו לסימילק, אלא לאכילה מבקבוק, ואולי אפילו לקבלת המזון ממישהו אחר, לא האם.
    אבל החיים קשים, ואין ברירה, לכן צריך להרגיל את הילד לאכול משהו אחר, בצורה אחרת, ובסופו של דבר - הילד מתרגל. עוד לא ראינו ילד שמת מרעב. סבלנות !
    נסו להאכיל אותה רק כשהיא רעבה (כעבור 5-6 ש' בערך). טוב שהיא שמנמונת, כפי שאת מספרת, ואין מה לדאוג גם אם תרד מעט במשקל. נסו פטמות שונות, לפעמים הפטמה לא נוחה או לא נעימה לילד, ולכן הוא לא אוכל. שימו לב גם לגודל החור בפטמה, תינוק שינק, בדרך כלל רגיל לקצב זרימה איטי של המזון, אז שיהיה חור קטן.
    אל תתרגזי. אם אינה רוצה, הפסיקי, ונסי שוב כעבור חצי שעה או שעה. חשוב שהילדה לא תחוש מתח או לחץ סביב האכילה.
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו