אובססיה לפיפי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובססיה לפיפי
    שחר
    24/03/2009

    יש לי בת בת 4 ולפני 7 חודשים נולד לנו תינוק. הבת שלי מאוד אוהבת אותו, ומתנהגת אליו מאוד יפה. אבל לפני כחודש היא החלה לפתח תופעה מוזרה. היא כל הזמן הולכת לעשות פיפי אבל באובססיביות, עשינו בדיקות רפואיות והכל תקין. אני יודעת שזה קשור לצומת לב בגלל התינוק, אבל בכל זאת מה עושים. גם בגן אמרו לי שהיא יכולה ללכת המון פעמים ובכל פעם לעשות קצת. (נישנו להתעלם מהתופעה בבית ובגן, בבית זה פחת בגן לא) בבית זה קורה בעיקר בערב שאני מאכילה אותו ומשכיבה אותו וזה כמובן לוקח זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובססיה לפיפי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנאה באח קטן.

    24/03/2009

    שחר שלום,
    אם עשיתם בדיקות, וראיתם שאין סיבה אורגנית להשתנה התכופה, כנראה שבאמת מדובר בצורך לקבל תשומת-לב. זו דרך מעט מוזרה בעיני, ולמען האמת, לא היו לי מקרים דומים מנסיוני.

    מה שאוכל להציע לכם הוא לדבר איתה על כך. גם באופן ישיר, לומר לה שמוזר לכם שהיא הולכת לעשות פיפי כל כך הרבה, ולא ברור מדוע, ואולי , במקום לעשות לה בדיקות לא נעימות, כדאי שהיא תחשוב ותגיד לכם מה היא מרגישה, ולמה היא הולכת לשרותים.
    במקביל, נסו למצוא דרך להעניק לה תשומת-לב ייחודית : לומר לה שהיא גדולה, לתת לה "מעמד" או "בונוס" כלשהו שיגרום לה להרגיש גדולה. ועם זאת, למצוא דרך גם לפנות לה זמן "נטו" : ללכת איתה לקולנוע, לבית-קפה, לטיול, כך שתרגיש, שהיא מקבלת זמן-איכות לבד אתכם, ללא אחיה הקטן.

    נסו. מקווה שיעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו