שאלה לגבי איבחון בעיה אצל תינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי איבחון בעיה אצל תינוקת
    דן
    13/04/2009

    ביתי בת כחמישה וחצי חודשים. פולטת המון ועולה מעט מאד במשקל. משקלה הנוכחי 5.1 קילו, מתחת לאחוזון 1.
    הרופאים איבחנו עד כה ריפלוקס, והמליצו על טיפול בזנטק/לוסק. זה אינו עוזר.

    שאלתי היא כזו- הילדה אינה פולטת רק לאחר ארוחות, אלא לכל אורך היום, גם שעתיים אחרי האוכל, וגם כאשר היא רעבה, דקות לפני ארוחה חדשה. בשלבים האלו היא כבר פולטת חלב מעוכל לגמרי, חמוץ.
    הליך הפליטה מתבצע על ידי התכווצות של הבטן שלה, שאחריה מגיעה הפליטה.
    האם זה אכן איבחון של ריפלוקס? אולי יש בעיה אחרת שכדאי לנסות ולבדוק? אנחנו די אובדי עצות ונשמח לחוות דעת נוספת.
    תודה וחג שמח,
    דן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס

    14/04/2009

    דן שלום,
    צר לי, אך אינני המומחית בנושא זה. אם אינך רגוע בעניין האבחנה של הבת, כדאי שתשוחח על כך עם רופא הילדים שלכם, ויחד תשקלו פנייה לחוות-דעת נוספת, או לבדיקות נוספות.
    המומחה לעניין הוא רופא גסטרו-אנטרולוג, מומחה למערכת העיכול. יש מומחים כאלה בכל מח' ילדים בבתי-החולים בארץ, וכן בקהילה. תוכלו בוודאי לקבל שמות של מומחים באיזור מגוריכם.

    מאחלת לכם החלמה מהירה, וכל טוב. חג שמח !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו