שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה
    יעל
    06/05/2009

    שלום,

    בני בן 11 חודשים. מאז שנולד קשה עם השינה, בעיקר ביום. שהיה קטן התייעצתי איתך לגבי חוסר שקט, בכי וכו. ילד מאוד ערני, שמח, תקשורתי, חברותי. בשינה- קשה להרדם מגיע לערנות יתר, ואני מצליחה להרדים עם בקבוק, כשאני שוכבת לידו או שהוא עלי ומזיזה אותו די בעוצמה. גם שירים עוזרים. גם שנרדם מתעורר מהר, מרעשים, כשמבחין שאני לא לידו.
    אצל המטפלת (שנמצא היום בשעות הבוקר) גם כמעט ולא מצליח לישון. רואים שהוא מאוד סובל כשלא ישן אבל מצד שני ממש קשה להרדים אותו.
    פעם היה נרדם יחסית בקלות בלילה וישן טוב יותר. היום מתעורר תכופות ולא מוכן להשאר בלול.

    קצת דואגת, ומעוניינת בקבלת עצות...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה

    06/05/2009

    שלום יעל,
    יש תקופות שונות בחיי ילד, ולפעמים יש תקופות של שינה לא שקטה.
    בכל מקרה, תמיד כדאי לבדוק אם המיטה נוחה, וסביבת השינה נעימה לילד : שיהיה מזרון נעים, שהמקום יהיה חשוך, יש ילדים שחייבים כיסוי - שתהייה שמיכה רכה ונעימה, וכד'.
    אני שוב מציעה - לפעמים חיה מפרווה עוזרת, לפעמים מוזיקה ברקע.
    נסי דברים שונים, עד שתגלי מה עוזר.

    שינה מתוקה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו