בני בן שנה וחצי חודשים ואינו מדבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן שנה וחצי חודשים ואינו מדבר
    ענבל
    07/05/2009

    שלום רב,
    אני נשואה לאמריקאי ואנו חיים ביו יורק. אני מדברת עם בני בן השנה וחצי רק עברית. אביו מדבר אתו אנגלית. הוא נמצא בבית איתי ואין לו הרבה אינטראקציה עם ילדים אחרים. ילדי - הוא ילד מקסים. עושה רושם של רציני, בוגר לגילו וחכם. הוא מבין את כל מה שאני אומרת לו ועושה כל שאני מבקשת, אבל אינו מדבר שום מילה. הוא אולי אומר - דיס כשהוא רוצה משהו ודה - כשהוא מקבל ממני משהו - אולי תודה. הוא מרבה לדבר בג'יבריש, ולפעמים עם תנועות ידיים, הבעות פנים והפעלת כל הגוף. הוא אינו יודע אפילו להמהם את קולות החיות. הוא התחיל ללכת יפה מאוד לפני גיל שנה, והוא מתאים צורות ופזלים, אבל בנוגע לדיבור - הרופא המקומי אמר שזה דגל אדום. אני מאוד מודאגת, קראתי על כך גם דברים מדאיגים באינטרנט. אודה לך מאוד אם תאמרי לי מה דעתך בנידון. תודה רבה! אסתר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי שאינו מדבר

    07/05/2009

    אסתר שלום,

    ידוע לנו היטב, שילד החשוף לשתי שפות מאחר בתחילת הדיבור, או מדבר ג'יבריש. יכול להיות שלו היה הולך לגן, ושומע את הילדים מדברים, בעברית או באנגלית, היה לומד מהר יותר, ומתחיל לדבר באחת השפות שהוא שומע.

    לפי תיאורך, הוא ילד נבון, ומוכיח שהוא קולט ולומד. אינני רואה שום סיבה לדאגה.
    גם אני גידלתי ילד בארה"ב, וגם הבן שלי התחיל לדבר רק בסביבות גיל שנתיים, ולמעשה - השפה אצלו התפתחה רק כשחזרנו ארצה, לקראת גיל שלוש, והכנסתי אותו למעון.

    מאחלת לכם כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך!

    ענבל
    07/05/2009

    תודה רבה לך! הרפא הדאיג אותי עם 'הדגל האדום'. אני מתכוונת לשלוח את הממתוק לקייטנה בקיץ. תהיה שם אמנם מעט מאוד עברית. קראתי תגובות אחרות שלך - ואני מאוד מעריכה את המקצועיות שלך ואת העובדה שאת כל כך מרגיעה את האמהות, ומעריכה את המקרים מחוץ לקופסת הצפיות המקובלת. כל טוב! ושוב תודה רבה! אסתר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו