ילדה בת שלוש וחצי בעיה במטוריקה העד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת שלוש וחצי בעיה במטוריקה העד
    ציקי
    21/05/2009

    שלום הבת שלי מדהימה חברותית מדברת חבלז וביטחון עצמי מופרז רק שבגן שמנו לב כי היא מתקשה לצייר כלומר שמביאים דף עם ציור נגיד של חתול או בית וכ"ו אז במקום ולצבוע יפה ובתוך הציור כמו כל הילדים בגן שלה אז היא פשוט לוקחת צבעים ומקשקשת בכל הדף אפילו שמסבירים לה ראוי לצין שבגיל שנתים וחצי בטיפת חלב אמרו שהיא בסדר גמור והכל עד היום היה מצוין ראוי לצין שנולדה קטנה עם iugrשזה גדילה איטית ואמרו שכנראה נולדה קטנה בגלל הוריה שהם לא הכי גדולים מטר 70 אבא אמא מטר 60 ולא כי יש בעיות שאלתי האם ניתן לפתור בעיה זו ואיך והאם זה חריג והאם יכול להיות שזה בעיה בחגורת הכתפים אגב היא סובלת מקוצר ראיה והרופאה אמרה שאין צורך במשקפים אולי זה הבעיה אשמח לתשובה במיל או בפורום תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 3 וחצי

    22/05/2009

    ציקי שלום,
    לא הייתי מצפה מילדה בת 3 וחצי לצייר, ונדמה לי שהגננת קצת "מגזימה", ובטיפת חלב צודקים, שהילדה בהחלט בסדר.
    לגבי חולשה בחגורת הכתפיים, או קוצר ראייה - כל דבר צריך בדיקה.
    בעניין חגורת הכתפיים - את יכולה לבקש הפנייה לפיזיותרפיסטית, או למרפאת-בעיסוק.
    בעניין הראייה - צריך כמובן בדיקה של רופא-עיניים.
    אלה בדיקות שכדאי לעשות, הן חשובות.
    כל טוב ובריאות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך אבל לא רק לצייר אלא

    ציקי
    22/05/2009

    אני מאוד מודה לך על ההתיחסות אבל אולי לא הסברתי את עצמי טוב לא שהיא לא יודעת לצייר אלא לצבוע בתוך ציור והיא סתם מקשקשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציור

    23/05/2009

    ציקי שוב שלום,
    ציור סכמות, כמו פרח, שמש, בית וכד' מתחיל לקראת גיל 4. עד גיל זה, כל הילדים בעיקר משרבטים, קווים ישרים או קווים מעוגלים.
    אם יש קושי במוטוריקה עדינה באופן כללי, אפשר לראות את זה בפעולות בנייה, הרכבה או השחלה, שצריכות תיאום עין-יד : כמו להרכיב פאזל קטן, או לבנות בקוביות (מגדל או גשר), או להשחיל חזרוזים על שיפוד-עץ או על שרוך. אם את רואה קושי בפעולות כאלה - כדאי שתיבדק ע"י מרפאת-בעיסוק.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו