מחוות ידיים ועוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחוות ידיים ועוד
    אימא
    27/05/2009

    בני בן שמונה חודשים וקצת ויש לי שתי שאלות לגביו:

    1. מחוות ידיים - לאחרונה התחיל לעשות קצת ביי עם היד אבל נראה בינתיים לא לגמרי מכוון, מגיב לפעמים רחוקות כאשר עושים לו שלום ולפעמים באופן ספונטני. שאלתי היא האם זהו מצב תקין ומתי אמורות להופיע מחיאות כף?

    2. האם בגיל זה הוא אמור לבוא אליי כאשר אני קוראת לו? הוא מגיב לשמו באופן מלא אולם כאשר אנו קוראים לו לבוא אלינו לא ממש מגיב (הוא זוחל קצת גחון וקצת זחילה רגילה), אלא אם כן קוראים לו בלוויית גירוי עם צעצוע או דבר אחר שרוצה.

    בסה"כ תקשורתי וחייכן, ממלמל רצפי הברות, מגיב ל"לא", צוחק וצועק...
    מבחינה מוטורית, פעלתן מאוד ונראה שמתפתח באופן תקין.
    אשמח לשמוע ממך האם ניתן לעשות דבר מה בנוגע לשאלותיי.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחוות ידיים ועוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחוות ידיים

    28/05/2009

    אמא יקרה שלום,
    1. בגיל 8 ח', רוב הילדים עדיין אינם מחקים תנועות ידיים. לפי הספר, זה מתחיל בגיל 9 ח' לערך. זה גם לא "חובה". יש ילדים שאינם מחקים, והם בסדר.

    2. הוא בסדר גם לגבי תגובה לשמו. בגילו, מספיק שהוא מסב ראשו לשמיעת השם. הרי אין סיבה שיבוא אלייך, אם אין משהו מעניין !

    מאחלת לכם כל טוב, חג שמח !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו