האם גיל שנה וחצי מתאים להתחיל ללכת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם גיל שנה וחצי מתאים להתחיל ללכת
    אירה
    29/05/2009

    שלום
    בתי ת השנה וחצי התחילה ללכת לגן לפני כשבועיים, ועד אז הייתה אתי בבית. היא אומרת מילים בודדות ומרבית הילדים בגן גדולים ממנה בכארבעה עד שישה חודשים . האם עדיף לשלוח אותה לפעוטון או להביא מטפלת? האם יכולה להווצר בגיל כזה חרדת נטישה וחוסר בטחון פרמננטים?
    תודה רבה , מחכה לתשובתך....
    אירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה לגן בגיל שנה וחצי

    30/05/2009

    אירה שלום,
    אני בהחלט מעדיפה מסגרת של קבוצת ילדים מחוץ לבית, מאשר מטפלת. לדעתי, חשוב לילד להיות בין ילדים נוספים. הוא לומד מכך המון.
    אבל כמובן, שצריך לבדוק את המקום : משפחתון, פעוטון, או גן : תלוי כמה ילדים יש. לא כדאי הרבה בגיל זה. 7-8 זו קבוצה מתאימה. חשוב כמה מטפלות יש , איך המקום מבחינה פיזית - גדול, מרווח, בטיחותי. אם הילד ישן שם, חשוב שהמקום יהיה נוח. איזה אוכל נותנים, ואיך מאכילים.
    בשום גיל לא תיווצר חרדת נטישה, בוודאי לא פרמננטית, אם ההורים הם דמויות יציבות, וסדר היום של הילד הוא מקובל . כלומר : הוא לומד שאמא חוזרת כל יום בשעה קבועה, ולוקחת אותו, והוא בא איתה הבייתה, והיא נמצאת איתו עד שהוא הולך לישון.

    כל טוב ובהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו