זקוקה לעצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעצה
    ענבל
    15/06/2009

    צהריים טובים,
    אני אמא לשתי בנות מדהימות בת שנתיים ו-3 ח' ובת שנה ו-3 ח'.
    חמתי ואני בקשר לא טוב (וזו מחמאה). מאז ומתמיד היא ביקשה כי הבנות יקראו לה ממה ולא סבתא וכמה שהייתי מבקשת היא תמיד כאשר אני לא שם מתקנת אותן כאשר הן אומרות סבתא.
    אני מבחינתי תמיד מתקנת את הבנות ובעיקר את הגדולה.
    היום כאשר היא סוף סוף קיבלה את מה שאני מבקשת אני מנסה ללמד את הבנות שהיא סבתא אך אני נתקלת בקשיים. בתי הקטנה קוראת לה רק ממה ואילו הגדולה פעם ככה ופעם ככה. כאשר היא קוראת לה ממה חמתי מתקנת ואומרת לה שהיא סבתא וכך גם אני.
    אני מרגישה שהן מבולבלות, אבל מפריע לי שהן ייקראו לה כך. איך אני אוכל לעזור להן לצאת מהבלבול ולהבין שהיא סבתא? עד שסוף סוף חמתי מקשיבה לי...

    אשמח לעצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך קוראים לסבתא ?

    15/06/2009

    ענבל שלום,
    בגילאים של בנותייך, עדיין אין הבנה של המושג "סבתא", למרות שצריך לומר לילד ש"סבתא זה אמא של אמא/אבא".
    ככל שאנחנו חושבים, ילד תופס את המילה "סבתא" כמו שם פרטי, ולכן גם לא נורא אם יהיו לאדם 2 שמות - "ממה" ו"סבתא". יש ילדים שקוראים להוריהם בשמות הפרטיים, ויודעים שאותו אדם הוא גם "אבא" וגם "דני". או גם "אמא" וגם "מיכל". הרי גם אנחנו עצמנו, לפעמים קוראים לילדים שלנו בשמם, ולפעמים יש לנו כל מיני כינויים לילד.

    אל תהיי מוטרדת מכך, זה לא חשוב. חשוב יותר - שתצליחי ליצור מערכת יחסים תקינה עם חמותך, שלא יהיה ריב ומתח ביניכן, ושהילדות יהנו מסבתא טובה.

    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו