אוטיזים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטיזים
    ענבל
    21/07/2009

    שלום
    בני בן שנתיים וחודשיים, בגיל שנה וחצי לקחנו את הילד לאבחון אצל נוירולוגית עם נוכחות של פסיכולוגית, הילד אובחן עם בעיות התפתחות כגון מוטוריקה גסה עדינה, בעיות תקשורת ועוד, הומלץ להעבירו למסגרת שיקומית שתתאים לו, לאחר שיחה שהייתה לי עם הפסיכולוגית הוסבר לי שיש לילד בעיה של אוטיזים לפי כל הבדיקות והאיבחונים שנעשו.. חרב עליי עולמי באותו רגע לקחתי את זה מאוד קשה מן הסתם.. לאחר כל הבירורים שנעשו לגבי מסגרת שיקומית לילד, נעשתה שיחה עם העובדת סוציאלית , והיא אמרה לי שיש מקרים כשיש בעיות תקשורת לילד, יכול להיות שהילד לא מדבר עד גיל 4 5 ואם בכלל..

    הנושא הזה מאוד מדאיג אותי וקשה לי מאוד לדעת שאולי הבן שלי ידבר מאוד מאוחר ואם בכלל

    בבקשה אודה לתשובה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטיזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטיזם

    21/07/2009

    ענבל שלום,
    צר לי מאד לשמוע על האבחנה. זה בוודאי עצוב , כואב ואפילו מפחיד לקבל בשורה כזו, ולהשלים עם הרעיון, שהילד שלי פגוע.
    ועם זאת, מנסיוני, יש ילדים שמתקדמים בצורה מופלאה,וכעבור שנתיים-שלוש משתפרים לעין הכר, גם מבחינת ההתנהגות, וגם מבחינת הידע.
    אף אחד מאיתנו איננו נביא, ואינו יכול לחזות, מה יהיה עם כל ילד. לכן גם, לצערנו, אי אפשר לומר לך, מתי וכמה הילד ידבר.
    צריך להשקיע בו, לטפל, והרבה, ולקוות, שהוא יהיה בין המקרים היותר קלים, והמתקדמים.

    מאחלת לכם הרבה סבלנות, וברכות לשיפור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו