זחילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זחילה
    הילה
    01/09/2009

    שלום,
    בני בן 5 וחצי חודשים,לפני מס' ימים החל להרים עצמו על 6 ולעשות תנועות עם הרגלים והידיים אחורה וקדימה,בנוסף מרים עצמו על ארבע כאשר הטוסיק למעלה ומנסה לזוז,הוא גם זוחל מעט אחורה.
    קראתי שעל מנת לזחול יש מס' פעולות שצריך לעשות,הוא עושה את רוב הפעולות:מתהפך(יותר מהגב לבטן ומעדיף צד אחד),מסתובב בציר,מרים ראש באופן יציב.אך דבר אחד הוא לא עושה וזה אוחז ברגליו ומביא אותן לכיוון הפה.
    האם הזחילה תהיה תקינה אם הוא לא מביא את רגליו לכיוון הפנים?האם זוהי תחילתה של זחילה?
    אודה לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זחילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זחילה והתפתחות מוטורית

    02/09/2009

    הילה שלום,
    יש דפוסי התפתחות שכיחים, שרוב התינוקות/ילדים מתקדמים לפיהם. אבל - לא כולנו זהים, וישנו גיוון, כולל בשלבי ההתקדמות של ילדים.
    ברוב המקרים, השינוי מדפוס ההתפתחות המתואר בספרים, איננו משמעותי, ולכן זה תקין.
    חשוב שהילד ינוע, וחשוב שיש לו מוטיבציה לנוע, והוא מחפש דרכים לשלוט על המרחב. הכיוון הכללי הוא התהפכות, התיישבות, זחילה, עמידה, הליכה. פחות חשוב איך הוא עושה זאת.
    כפי שאת מתארת את ילדך, הוא בהחלט בכיוון הנכון, והוא בסדר גמור !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו