מה חשוב יותר להתפתחות הרגשית התינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה חשוב יותר להתפתחות הרגשית התינוק
    נטלי
    14/09/2009

    הילד שלי בן שנה וחצי, נמצא שנה נוספת במשפחתון (בבית של מטפלת שמטפלת ב 5 ילדים) במשפחתון יש רק עוד ילד אחד בדיוק בגילו והשאר קטנים ממנו בשלושה חודשים עד חצי שנה. בתחילה רציתי להשאיר אותו שם כי היה לי חשוב שיקבל יחס חם ואוהב (היא ממש אוהבת אותו וגם הוא אותה) חשבתי להעביר אותו למעון בגיל שנתים וחצי-שלוש כשהוא כבר עצמאי ויכול יותר לדאוג לעצמו, עכשיו אני קצת מתלבטת אם עשיתי נכון שהשארתי אותו במשפחתון. השאלה שלי האם היא מה יותר חשוב לילד בגיל שנה וחצי מקום גדול עם משחקים וילדים בגילו או מטפלת שנמצאת שם תמיד בשבילו ונותנת לו תשומת לב ואהבה באופן קבוע. מעבר לזה שבבית אנחנו תמיד מדברים איתו, משחקים יתו וקוראים לו סיפורים הוא מתפתח ממש יפה הוא אומר הרבה מילים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות רגשית ושכלית של תינוק

    15/09/2009

    נטלי שלום,
    שאלתך קשה, כי אין לנו דרך "לשקול" את חשיבות היחס החם לילד, לעומת חשיבות הגרייה השכלית, בתהליך ההתפתחות הכללי. שניהם חשובים : ילד זקוק לחום ואהבה, ובצד זה - גם חשוב שיקבל גרויים נכונים שיפתחו אותו מבחינה שפתית ושכלית.
    ההחלטה אינה פשוטה, אבל היא כוללת מבחינתך : כמה קרוב המשפחתון אליכם, כמה נוח לך, מה התשלום וכד'.
    אם את מרגישה נוח עם המטפלת הזו, ולילד טוב, הייתי אומרת שיישאר שם.
    שתהייה לכם שנה טובה, ובעיקר - בריאות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו