יציאות בטיטול בלבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יציאות בטיטול בלבד
    לילה
    01/10/2009

    בתי בת 4.5. היא גמולה (שתן בלבד) מגיל שנתיים אך קקי עושה בטיטול בלבד. בגן היא תתאפק ותחכה עד שתחזור הביתה. היא מסכימה לשבת בשירותים ולנסות אך לאחר כמה דקות תתיאש. כאשר אנו מתעקשים היא מתאפקת במשך זמן רב (ימים) ולבסוף אנחנו נשברים. בשיגרה אין לה בעיות עצירות.
    על פניו היא מראה נכונות ורצון אך "ברגע האמת" לא מצליחה. איך ניתן לעזור לה? האם ביצוע חוקן חד פעמי בזמן הישיבה בשירותים יעזור (כדי לתת לה את ההרגשה שהשד לא נורא)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יציאות בטיטול בלבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאה בטיטול

    01/10/2009

    לילה שלום,
    יש הרבה ילדים, המתקשים להפריש את הצואה באסלה, ומבקשים טיטול. וגם - אינם מוכנים לעשות במקום זר.
    כפי שאתם מספרים, כשאתם מתעקשים, זה גרוע יותר.
    חוקן הוא פשוט אסור! זו גישה פולשנית ותוקפנית, שגורמת לילד להרתע יותר.
    פשוט הניחו לה.
    התאזרו בסבלנות.
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו