הודעה לדר' הר-גיל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הודעה לדר' הר-גיל
    דפנית
    04/10/2009

    בתי בת ארבע. הילדה נוטה מאוד להזיע בזמן השינה ויש לה פיפי 3 פעמים ביממה (היא קמה בבוקר ויכולה לגשת לשירותים רק כעבור שעה-שעתיים, כלומר כ- 13 שעות ללא שתן). בהערת אגב אציין שבחורף ובעונות המעבר היא סובלת מסטרידור (שיעול וקשיי נשימה המטופלים באינהלציות ולפעמים גם בבטנזול). האם ההזעה בלילה ומיעוט הפעמים בהן עושה פיפי עלולים להעיד על משהו? (והערה נוספת- הילדה היפוטונית). תודה רבה








    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הודעה לדר' הר-גיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזעות לילה

    ד''ר מיקי הר-גיל
    05/10/2009

    דפנית שלום
    לא הצלחתי למצוא קשר בין הדברים שהעלת.
    לדעתי ההזעות לילה הם גנטית ואינם מצבעים על לקות, המענין שההזעות בלילה היו אמורות לגרום לצמא ..שתיה מרובה.. ושתן רב יותר ...
    היתי בכל זאת מספר על כך לרופא הילדים , היתי בודק שתן ,כימיה של הדם כולל תקפדי הכיליה.
    לגבי ההיפוטוניה לא פירטט על ההתפתחות , אנני חושב שקשור במידה ולוקחים בדיקת דם היתי בודק גם CPK אנזים הקשור לפעילות השריר.
    חג סוכות שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בהתנהגות עקב כניסה לגן

    שגית
    06/10/2009

    לד"ר יוכי שלום רב
    בני בן 1.11 חודשים ,נכנס ב01/09/2009 לגן .
    {לפני כן היה אצל סבתא ששמרה עליו }בהתחלה ההסתגלות שלו היתה קשה אך לאחרונה רואים שיפור משמעותי בהסתגלותו לגן אך למרות שהילד מראה סימנים חיובים לגן עדיין אני רואה שינוי בהתנהגות שלו כאשר הוא בבית .
    הוא בוכה מכל דבר שאינו מקבל מידית ,הוא רודף אחריי גם לשירותים ,הואנמצא עם המוצץ כמעט כל היום {לפני כן הוא רק ישן איתו },כאשר אני משאירה אותו אצל אחת הסבתות הוא מתחיל לבכות ולא מעוניין לעזוב {דבר שלא קרה בעבר }
    שאלתי היא :
    האם התנהגות זו הינה רגילה ותשתנה מתישהו ? והאם ניתן לעשות משהו כלומר לעזור לו בדרך כשלהיא ?
    תודה מראש
    שגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בהתנהגות עקב כניסה לגן

    07/10/2009

    שגית שלום,
    את מתארת תמונה נפוצה, והשינוי בהתנהגות : היצמדות לאם, בכי רב, היצמדות לאובייקט מנחם (המוצץ) מאד אופייניים לתגובת משבר של ילד בגיל זה.
    אין לי ספק שהוא יירגע וזה יחלוף, ככל שהבטחון שלו במסגרת הגן יתבסס.
    אפשר לדבר אליו, להסביר לו, לשקף לו במלים את ההרגשות. כשאת עוזבת אותו - אמרי לו שבעוד זמן קצר תחזרי, וכד'.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו