מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הודעה לדר' הר-גילדפנית04/10/2009
בתי בת ארבע. הילדה נוטה מאוד להזיע בזמן השינה ויש לה פיפי 3 פעמים ביממה (היא קמה בבוקר ויכולה לגשת לשירותים רק כעבור שעה-שעתיים, כלומר כ- 13 שעות ללא שתן). בהערת אגב אציין שבחורף ובעונות המעבר היא סובלת מסטרידור (שיעול וקשיי נשימה המטופלים באינהלציות ולפעמים גם בבטנזול). האם ההזעה בלילה ומיעוט הפעמים בהן עושה פיפי עלולים להעיד על משהו? (והערה נוספת- הילדה היפוטונית). תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזעות לילה
ד''ר מיקי הר-גיל05/10/2009דפנית שלום
לא הצלחתי למצוא קשר בין הדברים שהעלת.
לדעתי ההזעות לילה הם גנטית ואינם מצבעים על לקות, המענין שההזעות בלילה היו אמורות לגרום לצמא ..שתיה מרובה.. ושתן רב יותר ...
היתי בכל זאת מספר על כך לרופא הילדים , היתי בודק שתן ,כימיה של הדם כולל תקפדי הכיליה.
לגבי ההיפוטוניה לא פירטט על ההתפתחות , אנני חושב שקשור במידה ולוקחים בדיקת דם היתי בודק גם CPK אנזים הקשור לפעילות השריר.
חג סוכות שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינוי בהתנהגות עקב כניסה לגן
שגית06/10/2009לד"ר יוכי שלום רב
בני בן 1.11 חודשים ,נכנס ב01/09/2009 לגן .
{לפני כן היה אצל סבתא ששמרה עליו }בהתחלה ההסתגלות שלו היתה קשה אך לאחרונה רואים שיפור משמעותי בהסתגלותו לגן אך למרות שהילד מראה סימנים חיובים לגן עדיין אני רואה שינוי בהתנהגות שלו כאשר הוא בבית .
הוא בוכה מכל דבר שאינו מקבל מידית ,הוא רודף אחריי גם לשירותים ,הואנמצא עם המוצץ כמעט כל היום {לפני כן הוא רק ישן איתו },כאשר אני משאירה אותו אצל אחת הסבתות הוא מתחיל לבכות ולא מעוניין לעזוב {דבר שלא קרה בעבר }
שאלתי היא :
האם התנהגות זו הינה רגילה ותשתנה מתישהו ? והאם ניתן לעשות משהו כלומר לעזור לו בדרך כשלהיא ?
תודה מראש
שגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשינוי בהתנהגות עקב כניסה לגן
07/10/2009שגית שלום,
את מתארת תמונה נפוצה, והשינוי בהתנהגות : היצמדות לאם, בכי רב, היצמדות לאובייקט מנחם (המוצץ) מאד אופייניים לתגובת משבר של ילד בגיל זה.
אין לי ספק שהוא יירגע וזה יחלוף, ככל שהבטחון שלו במסגרת הגן יתבסס.
אפשר לדבר אליו, להסביר לו, לשקף לו במלים את ההרגשות. כשאת עוזבת אותו - אמרי לו שבעוד זמן קצר תחזרי, וכד'.
כל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
