מעבר גן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר גן
    הילה
    07/10/2009

    ילדי בן שלוש ילד מפותח יפה שכלית. מבחינה רגשית מעט רגיש ומפונק. הוא נמצא זה שנה שניה בגן פרטי. השנה הוסיפו לקבוצת הילדים שלו ילדים קטנים יותר(1.6-3), כך שהוא מהגדולים בקבוצה. מבחינת התכנים נראה שאולי הוא לא מקבל את המקסימום היות ומתאימים את התכנים לממוצע של הילדים. מבחינה חברתית מעמדו טוב והוא אוהב ללכת לגן אולם שמתי לב שלאחרונה הוא פחות רגוע וההתנהגות שלו יותר תינוקית. האם זה יכול להיות קשור להרכב הילדים בגן? האם כדאי להעביר אותו עכשו גן לקבוצת ילדים 3-5 שנים?עד כמה התכנים חשובים בגיל הזה ועד כמה החברים?
    שאלה לגבי שנה הבאה. בני יליד אוקטובר ולכן יהיה קטן בשנתון, גם פיזית קטן לגילו ומעט רגיש, האם כדאי להשאירו במסגרת של גן פרטי או להעבירו לגן עירייה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעבר גן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר גן

    08/10/2009

    הילה שלום,
    עוד מוקדם מעט לטעמי להחליט. ייתכן שהנסיגה שאת חשה בדרך ההתנהגות נובעת ממשבר תחילת השנה, שיחלוף עוד שבועיים-שלושה, כשהחגים יסתיימו וההסתגלות לגן תהייה מלאה.
    יש יתרונות ב"להיות בין הגדולים".
    גם התכנים חשובים, וגם היחס החם והדואג לילד. בגיל זה, היחס החם בהחלט חשוב!
    לגבי שנה הבאה - המתיני ותראי. ילד עשוי להשתנות ולהתבגר מאד במהלך שנה בגיל זה. ייתכן שבמאי-יוני כבר תרגישי, שהוא בהחלט בשל לגן עיריה.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו