ילד בן 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3
    סימה
    12/11/2009

    שלום בני בן 3 ו-3 חודשים נכנס לגן חדש השנה אחרי שהיה בשנה שעברה במעון עם 10 ילדים אחרי 3 שבועות מאז שהילד נכנס לגן הגננת דיברה איתי וטוענת שלילד יש בעיה התנהגותית יש לו בעיה לציית לדבריה לחוקי הגן לא תמיד מרוכז במפגש ולטענתה אני צריכה לפנות להתפתחות הילד ברצוני גם לציין כי הילד התחיל לדבר רק במהלך החודשיים האחרונים ואני ממש רואה התקדמות בדיבור

    בבית יש לו בעיה של הקשבה ברוב המקרים צריך לומר מס' פעמים ולפעמים גם לעלות את הטון בשביל שיקשיב , יש לו נטייה לגעת בכל דבר, טלווזיה הוא כמעט ולא רואה ממש דקות מעטות

    אוהב מאוד להרכיב פאזלים לצייר לצבוע לשחק בבצק וכו' מבחינה מוטורית הגננת טוענת שאין לו בעיה גם מבחינה שפתית היא אומרת שהוא בסדר ומתקדם מאוד יפה רק מבחינה התנהגותית

    שאלתי האם זה נכון לפנות להתפתחות הילד בשביל בעיה כזו או שיש אלטרנטיבות אחרות אפילו באופן פרטי כי אני לא ממש רוצה לפנות לתפתחות הילד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 3

    12/11/2009

    סימה שלום,
    כבר עניתי לך בפורום אחר בפרוטרוט.

    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו