משחק עם ילדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משחק עם ילדים
    אורית
    22/11/2009

    שלום רב,
    ראשית רציתי שוב להחמיא לפורום... נעזרתי בו כבר פעמים רבות ותשובותיכם תמיד מאוד מרגיעות, עוזרות וענייניות!

    הבן שלי הוא בן שנתיים וחודשיים, נמצא בגן מגיל שנה ו5 חודשים. ההתאקלמות שלו בגן היתה די קשה אבל נראה לי שהוא התרגל ועכשיו טוב לו שם. הוא משחק המון לבד אבל גם ליד ילדים אחרים ולאחרונה, לדברי הגננת, החל יותר להשתתף ולהנות מהמעגלים והחוגים (ג'ימבורי, טבע, ימי הולדת וכו') שיש בגן. בנוסף אנחנו הולכים איתו לחוג של התפתחות בתנועה אחת לשבוע ואני מנסה שיגיע אליו חבר הביתה או לארגן מפגש בגן משחקים אחת לשבוע לפחות. למרות כל זאת, עדיין לא נראה לי שהוא משחק עם ילדים אחרים. הוא מסתכל עליהם, לפעמים מחייך וצוחק מדברים שהם עושים אבל לא משחק איתם. אני משווה לילדים אחרים בגילו בגן שלו ונראה לי שהם משחקים יותר בחבורות ממנו.

    האם זה בסדר בגילו? מתי ילדים מתחילים לשחק ביחד והאם אני צריכה לנסות יותר לדחוף אותו בכיוון החברתי? האם לנסות להזמין יותר ילדים מהגן שלו הביתה כדאי שירגיש יותר בנוח בגן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משחק עם ילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משחק עם ילדים

    22/11/2009

    אורית שלום,
    המשחק עם ילדים אחרים הוא תהליך מתפתח. מי שכתב עליו רבות הוא פסיכולוג צרפתי בשם ז'אן פיאז'ה, לפני כ-50 שנה, וניתן לקרוא את ספריו.
    ב גיל שנתיים, מדברים על משחק "ליד" ילדים אחרים, לא "עם" ילדים אחרים. בארץ, ההתפתחות החברתית מהירה, בשל ההתחלה המוקדמת במשפחתונים, אבל זה בסדר, אם ילד מתעכב מעט. נדמה לי שלפי תיאורך, מדובר בילד שמסתגל לאט לחברה.
    כפי שאת מציינת, אתם משקיעים הרבה בטיפוח שלו, ואני משוכנעת שתקטפו את הפירות. אבל צריך לדעת, שהשינוי איננו מיידי. אז סבלנות!
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרפת לשאלה

    דנה
    27/11/2009

    בני בן שנה ותשע, מתפתח תקין , אך באמת לאחרונה רק ששאלנו את הגננת , איך הוא בגן ומה הוא אוהב לעשות, נאמר לנו שהוא אוהב לקחת צעצוע ולהתרכז בו ולשחק איתו לבד אבל ליד ילדים אחרים אך הוא גם בסיטואציות אחרות בגן בריכוזים, יושב ומשתתף בלי בעיה.
    הגננת אמרה שזה תקין ושזה נורמלי לשחק ליד ילדים בגיל כזה.
    יש לציין שהוא נכנס לגן והתחיל ממש לראות ילדים בני גילו ולהיות בקרבתם רק בגיל שנה וחצי
    הגננת גם אומרת שיש התפתחות חיובית אצלו, שהוא בהתחלה אמר די לכל ילד שהתקרב ולקח את הצעצוע והלך לצד, כיום משתלב יפה, עדיין מרוכז בצעצוע אך אין לו בעיה עם ילדים אחרים.
    האם החיברות קשורה לזה שהוא התחיל גן מאוחר ואינטרקציה בגיל מאוחר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיברות

    28/11/2009

    דנה שלום,
    כפי שאת רואה, ניסיתי להסביר שיש התפתחות בתהליך החיברות עם ילדים אחרים.
    בוודאי שככל שחושפים את הילד מוקדם יותר, ההתפתחות מתקדמת.
    אינני רואה סיבה לדאגה לגבי הילד שלך. תני לו עוד זמן, וגם הוא יהיה יותר אינטרקטיבי.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו