התפתחות שגורמת לסטרס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות שגורמת לסטרס
    חלי
    30/11/2009

    שלום,
    בתי בת חמישה חודשים וחצי, היא אעובדת על ארבע ועל שש השבוע היא התחילה לזחול היא יושבת כמעט לגמרי (בי עין רעה) היא מתפתחת יפה לגילה.
    אך הילדה מאוד עצבנית היא בוכה המון ומאוד בסטרס כל הזמן היא לא נינוחה
    היא מגיל 0 תינוקת שבוכה הרבה אך סבלה מאוד מגזים ועכשיו היא רוב היום בוכה בכי היסטרי
    בנוסף קשה לה להירדם במהלך היום היא בוכה המון וצורחת
    בלילה היא קמה המון בצרחות לפעמים לאכול ולפעמים סתם ככה
    רציתי לדעת האם יכול להיות קשר בין הדברים
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות שגורמת לסטרס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה "קשה"

    01/12/2009

    חלי שלום,
    יש ילדים שמגיבים בעוצמה לגרויים שונים, וכשלא נוח להם, או כואב להם, התגובות שלהן מאד עוצמתיות, בעיקר בבכי וצרחות. אנחנו קוראים לזה "ילדים עם מזג (טמפרמנט) קשה". יש גם מבוגרים כאלה.
    במשך הזמן זה נרגע ומתמתן.
    התייחסי אליה בסבלנות ובשקט עד כמה שאפשר : ללטף, לחבק, לדבר בשקט, שתלמד להרגע.
    מאחלת לך סבלנות וכוח !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו