ילד בן 3.3 לא מרכיב פאזל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3.3 לא מרכיב פאזל
    תמי
    25/02/2010

    שלום,
    בני בן השלוש וקצת נולד מעט היפוטוני אך התפתח "לפי הספר". הוא ילד חברותי, בעל שפה עשירה, נטייה למשחקי דמיון ושימוש בחומרים שונים- חול, בצק, אפיה וכו'. בהיבט המוטורי, הוא מתקשה לתפוס כדור שזורקים לו ( לא מושיט בכלל ידיים) ובאופן כללי הוא פחות פיזי משאר הבנים בגן שלו ( באופן משמעותי). בנוסף, הוא לא מסוגל לחבר פאזל פשוט של 4-6 חלקים. הוא כן בונה מגדל בלגו אבל כאמור פחות מעדיף את המשחקים האלו
    האם כדאי לפנות לריפוי בעיסוק או לאבחון כלשהו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3.3 לא מרכיב פאזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי במוטוריקה עדינה

    27/02/2010

    תמי שלום,
    בהחלט כדאי לפנות לאבחון של מרפאת-בעיסוק. עד שתקבלי תור יעבור זמן מה, אך יתנו לך הדרכה על מה לעבוד עם הילד כדי לקדם אותו, וכיצד, ייתכן שישאירו אותו במעקב, וייתכן שיציעו טיפול. בהחלט כדאי. זה יגביר את ההנאה של הילד ממשחקים רבים, ויחזק את הדימוי העצמי שלו מול ילדים אחרים.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו