בן שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחצי
    הדס
    18/03/2010

    שלום רב
    יש לי שתי שאלות לגבי הבן שלי
    הוא מתוק אמיתי בן שנה וחצי, חייכן ופעיל ונמצא איתי בבית ולא בגן .
    הבעיה הראשונה היא, שפתאום כשהוא מתעצבן הוא מתחיל להכות, נותן סטירות ( אומנם חלשות ) אך עדיין מגיב ככה כשאנחנו לא מרשים לו משהו והוא כועס..לפעמים הוא גם מכה את עצמו בראש כשהוא כועס ..מה לעשות עם התגובה שלו ?

    שאלה שנייה קשורה לשינה ולהרדמות.. שמנו לב שכשהוא נכנס למיטת תינוק שלו הוא מתחיל לבכות בהיסטאריה שמובילה להקאות, הוא רק רואה את המיטה והסורגים של המיטה, הוא פשוט לא נרגע מבכי, ניסינו לשבת לידו, לדבר איתו, הרמה הורדה..לא עזר, בסופו של דבר זה לא היה שווה לי את עוגמת הנפש שלו וקנינו לו מיטת מעבר.
    היום יהיה הלילה הראשון שלו במיטה ורציתי לדעת איך אפשר להפוך את זה לטקס מבחינתו שירצה להירדם שם..וכמה בן שנה וחצי מבין באמת את המשמעות של מיטה חדשה בחדר שלו ...

    תודה רבה
    הדס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי

    19/03/2010

    הדס שלום,
    1. לגבי המכות - זו תופעה מוכרת בגיל שנתיים, לפני שהילד מתחיל לדבר, ומשייכים אותה לתסכול של הילד, שעדיין קשה לו להתבטא.
    הדרך להגיב היא בביטוי כעס של ההורה, באמירת "אסור!" בפנים רציניות וכועסות, כדי שהילד יבין.

    2. מבחינת השינה - אפשר לקשט את המיטה, לשים עליה בובות-חיות שהילד אוהב, אפילו פרחים מנייר, אולי סדינים חדשים עם ציורים של דמויות אהובות עליו. אני מקווה שזה יפעל.
    כל טוב. שינה מתוקה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו