מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גמילת לילהאתי05/04/2010
שלום רב,
בתי בת 3.5. ילדה מקסימה, דעתנית וחייבת שהכל ילך לפי דרכה... לפני שנה בדיוק החליטה הגוזל שהיא רוצה תחתונים. קנינו תחתונים ואת הדיוידי "בלי חיתולים". בשבועיים הראשונים היא נהנתה מאוד מעניין הישבנון, השרותים והתחתונים והיו מעט מאוד פספוסים. בלילה עדיין ישנה עם טיטול. לאחר כחודש היא מיצתה את העניין ורצתה לחזור לטיטול ומאחר והייתי בחודש השמיני להריון החלטנו לזרום אתה, כי חשבנו שהיא מרגישה שמשהו גדול עומד להתרחש. ואז הקטנצ'יק נולד וכמובן רגרסיה בכל התחומים: מצבי רוח משתנים, היצמדות למוצץ ול"שמיכי שלה", קקי בטיטול שבכלל לא מפריע לה וכו'. למזלי, הסייעת בגן לקחה אותה כפרוייקט והצליחה תוך שבועיים לגמול אותה לגמרי במהלך שעות הגן (כולל שנת הצהריים!). לאחר מכן הצלחנו להמשיך עם הגמילה גם בבית אחה"צ ובאמת תוך חודשיים ועד היום היא גמולה לגמרי (למרות שעדיין צריך להזכיר לה).
אציין שיש לנו כרגע קשיים רבים אתה על רקע הקנאה באחיה הקטן והתובעני ולנו נראה שהיא בכלל הייתה רוצה להמשיך להיות תינוקת.
ולשאלתי... האם להתחיל בגמילת הלילה? ואם כן איך מתחילים לאור העובדה שהטיטול בכלל לא מפריע לה ושהיא מתעוררת עם טיטול מלא בפיפי?
סליחה על המגילה ותודה רבה מראש על תשובתכם :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילת לילה
07/04/2010אתי שלום,
גמילת לילה קשה יותר, בעיקר משום שהיא נתונה פחות לשליטה רצונית. זה עניין בעיקר של הבשלה פיזיולוגית ומוחית, ותלוי בשינה.
לכן, אין טעם ללחוץ. סבלנות, גם בלילה תהייה יבשה.
כל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בעקבות תגובתך
אתי07/04/2010ד"ר בן נון שלום,
האם זה אומר שעלינו להמתין עד אשר תתעורר בבוקר עם טיטול יבש?
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגמילה לילה
08/04/2010אתי שלום,
בהחלט כן. זה מבחן התוצאה, ואין אחר.
כל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אתי08/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
