בן שש וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שש וחצי
    שירה
    14/04/2010

    שלום בני בכיתה א' בתחילת שנה שהוא היה חוזר מבית ספר הינו יושבים ביחד לשיעורים והייתי מרגישה שהוא מושך את הזמן עובד לאט ומתמרח היום הוא עושה כמעט לבד אחרי שאני מסבירה לו מה צריך לעשות אבל הוא עושה טובה לעשות שיעורים אני כל היום רודפת אחריו לעשות שיעורים ושהוא כבר עושה הוא מתחיל עם פרצופים ושאני יעזור לו , שאני יושבת איתו הוא מחבק אותי או נראה לי כאילו לא מקשיב לפעמים כן ולפעמים לא המורה בכיתה לא מתלוננת על כלום ההישגים יחסית יפים ויש לציין שהוא בגדול אוהב חיים נוחים כלומר תביאי לי מיים תביאי לי את התיק שהיום אני לא עושה עבורו ופעם כן כלומר אומרת לו לך תביא , תעשה אתה. האם זה יכול להיות נוחות , אולי עצלנות מסוימת או שאפילו בעיות קשב וריכוז מה לעשות? יש לציין שהילד בחוג אומניות לחימה וכאן הוא ממש מתמיד ועושה מה שצריך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שש וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "עצלנות"

    14/04/2010

    סיגל שלום,
    אני חושבת שאת מתארת מצב תקין, שהילד גדל, ולומד לקחת אחריות. ייתכן שיש לו אופי תלותי, או שאיננו בשל לגמרי לעצמאות. אבל את מציינת שהוא מתקדם, ואם את מסבירה לו זה עוזר, אז תמשיכי כך !
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו