MRI

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • MRI
    וליד
    29/04/2010

    שלום רב, לאחר גילוי איסמטריה גלגולתית הפנו אותנו לנוירוכירורגי (בגיל 4 ח') שביצע את הניתוח ועשה תיקון, הניתוח ע"פ דברי הרופא היה תקין אבל רואים שההתפתחות לא תקינה, היום הילד בן שנה ממלמל, מחייך צוחק מתרגש כשרואה את האמא, מתהפך מרים את הרגליים למעלה במצב שכיבה על הגב, אינו זוחל ויש לו היפוטוניה, הילד נמצא במעקב אצל נוירולוג ונוירוכירג, המליץ הנוירולוג על בדיקת MRI לבדוק את מצב המוח ולהלן התוצאות:
    המבנים האנטומים הסטרוקטורלים של המוח והמוחון שמורים, מודגמת הרחבה של חלל התת עכבישי בצורה דיפוזית, מודגמת הרחבת חדרע המח עם רוחב של החדרים הליטרלים כ 20 מ"מ, החדר השלישי ברוחב כ 11 מ"מ החדר הרביעי בגודל תקין
    מודגם AQUEDUCT פתוח, אין ממצא מוחי פוקאלי ואין האדרה פתולוגית לא זוהו הפרעה במיאליניציה ובדעפוזיה
    כנראה מדובר בהידרוצפלוס קומוניקטיבי קל

    נא לפרט לי את הכתוב ואשמח לקבל המלצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • MRI

    30/04/2010

    וליד שלום,
    אינני רופאה, וגם לו הייתי רופאה, הייתי נזהרת מאד לתת דרך האינטרנט פרשנות לממצאים. זה לא מקובל.
    צריך לראות את הילד, להכיר אותו, ומה שחשוב זה התפקוד שלו.
    אנחנו גם יודעים שהמוח הוא פלסטי, ומשתנה בגיל כל כך צעיר, כך שההתפתחות של הילד יכולה להשתפר במשך הזמן, למרות שיש ליקויים.
    אני מציעה לך לסמוך על הרופאים שמטפלים בבן שלך, ולהקשיב להם לפי המעקבים.
    אפשר גם כמובן לבקש חוות-דעת נוספת מעוד רופא.
    כל טוב, והרבה בריאות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו