אי רצון ללכת לגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי רצון ללכת לגן
    שגית
    30/05/2010

    לד"ר יוכי שלום רב :

    יש לי אחיין שהינו בן שנתיים וחודש שבזמן האחרון אינו רוצה בשום פנים ואופן ללכת לגן ,דבר שלא היה לפני כן .
    היה שינוי בגן של סייעת שהיתה מטפלת בו ,אך הילד לא הראה איזשהו חיבור מיוחד אליה .
    דבר נוסף הוא שהילד לא חש טוב בזמן האחרון ,יש לו כאבי בטן שגרמו לאימו להשאר עימו כשלושה ימים בבית ומאז הוא ממש מתנגד ללכת לגן בכל בוקר .{הדבר קורה כבר שבוע ימים }.
    האם יש סיבה לדאוג ? ובאיזה דרך כדאי לנהוג במקרה זה?
    תודה מראש
    שגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי רצון ללכת לגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי רצון ללכת לגן

    31/05/2010

    שגית שלום,
    ייתכן שהשינוי בגן, למרות שהוא נראה לא "חשוב", גורם לילד להרגיש פחות בטוח בגן, ולכן הוא רוצה להישאר בבית.
    ייתכן גם, שכאבי הבטן שלו, הם בעצם "תירוץ" שהוא יוצר כדי לא ללכת לגן.
    וייתכן, מצד שני, שאיננו רוצה ללכת לגן משום שהוא מרגיש לא טוב.
    קשה לדעת אצל ילד כה צעיר.
    חשוב לבדוק אותו, כדי לוודא שהוא בריא. ומעבר לכך, תראו עם הזמן. לא נורא אם תשאירו אותו בבית יום אחד, ותראו איך הוא מתנהג.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו