גמילה מקקי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מקקי
    אילה
    10/06/2010

    שלום, בני בן שנתיים ושמונה חודשים.גמול בצורה מלאה מפיפי- הוא הולך לשירותים בעצמו ללא עזרתינו,מוריד את המים ואף בבוקר קם עם חיתול יבש יבש(עדיין לא הורדתי לו חיתול בלילה בגלל שלא גמול מקקי)...אך עם הקקי הסיפור שונה. הוא אנו מוכן לעשות בשירותים,בסיר,במכנסיים בתחתונים בחיתול ובכל מקום אחר. הוא מתאפק דבר שיוצר עצירות שמובילה לכאבי גב ובטן. לעיתים יוצא לו והוא רץ לשירותים ועושה שם על הרצפה/מגבת בבכי וצעקות.בנוסף הוא כועס וצועק בהיסטריה שינקו לו פלוצים וגם אחרי שעושה קקי .יש מה לעשות כדי לעודד אותו לעשות קקי בשרותים? להרגיע אותו?או הזמן יעשה את שלו?(ניסיתי את שיטת המדבקות וההפתעות אך זה לא עוזר...)
    תודה אילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מקקי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מקקי

    11/06/2010

    אילה שלום,
    זה סיפור של ילדים רבים, ואם תעברי על הפניות בפורום, תראי כמה הרבה יש.
    הגישה שלי היא לא להתעקש. בסופו של דבר זה מגיע, והילד לומד לעשות בשרותים, וככל שלוחצים יותר, זה רק גורם יותר בעיות ועיכובים.הכי חשוב הוא שלא יתאפק, ולא תתפתח עצירות !!! הכאב ביציאה אחר כך גורם לילדים פחד מיציאה, שעליו הכי קשה להתגבר, ובצדק.
    הניחי לו, והציעי לו לקחת טיטול בכל פעם שהוא רוצה לעשות קקי. יותר מזה : נסי להרגיל אותו, מיוזמתך, לעשות בשעה קבועה, ותני לו מיוזמתך את הטיטול. הרבה ילדים בוחרים לעמוד בצד, או בפינה, ולעשות.
    סבלנות, הכל יסתדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו